חברת הכנסת איבתיסאם מראענה פרסמה היום (שני) כי בכוונתה לפתוח בהליכים משפטיים נגד יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, במידה ולא יסיר פרסומים שונים שהפיץ, אשר מציגים תמונה בה מוצגים ציטוטים מזויפים המיוחסים לה. בנוסף, חברת הכנסת דורשת שיתנצל.

בעקבות הפרסום, הסיר נתניהו את הפוסט ומספר שעות לאחר מכן פרסם ציוץ נוסף בו רשם: "הובא לידיעתי שצילום מסך שיוחס לחה"כ אבתיסאם מראענה היה מזויף - הסרתי את הפוסט ואני מצר על כך".

מראענה הוסיפה להודעתה את המכתב ששלח עורך דינה לנציגיו של נתניהו, לפיהם הוא פרסם אתמול ברשתות החברתיות "פרסום שנחזה להיות מטעם חברת הכנסת, שנועד לפגוע בה ונעשה בכוונה להזיק לפעילותה הציבורית". במכתב מציין עורך הדין כי אין זו הפעם הראשונה בה בנו של ראש הממשלה לשעבר מפרסם פרסומים כוזבים וכי כבר נתבע על כך.

בציוץ שפרסם אתמול נתניהו, ואשר נמחק, רשם יאיר: "תודה לבנט, שקד וסער ששמו אותה בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת, אשר שולטת בכל החומר המודיעיני של ישראל". לציוץ הוא צירף תמונה, אשר נראית כפרסום מהפייסבוק האישי של מראענה בשנת 2013, אשר בה כתבה "ירושלים היא שלנו לעד, אני מתחייבת לפעול להסרת הכיבוש מירושלים".

הציוץ שסיבך את נתניהו?  (צילום: צילום מסך טוויטר)
הציוץ שסיבך את נתניהו? (צילום: צילום מסך טוויטר)

התמונה שצירף יאיר נתניהו לציוץ בטוויטר (צילום: צילום מסך טוויטר)
התמונה שצירף יאיר נתניהו לציוץ בטוויטר (צילום: צילום מסך טוויטר)

על פי המכתב, ליאיר נתניהו ניתנה האפשרות להסיר את הפרסום, ולהתנצל עד ליום שלישי בשעות הצהריים, בטרם ייפתחו נגדו הליכים משפטיים. כאמור, הציוץ הוסר מהרשת החברתית ונתניהו התנצל.