בית המשפט המחוזי גזר היום (שני) את דינם של ההורים מלוד, שהורשעו בהתעללות ותקיפה של בתם בת השש אשר נמצאה קשורה בחבל במקלחת בית הוריה. במסגרת גזר הדין הוטלו על האב 10 שנות מאסר בפועל ועל האם תשע שנות מאסר בפועל, וכן עונשי מאסר על תנאי ופיצויים בגובה 100,000 שקלים למתלוננת.

עו"ד הינד נאבלסי מפרקליטות מחוז מרכז (פלילי) שניהלה את התיק מסרה: "בית המשפט קיבל את עמדת הפרקליטות וגזר היום על הנאשמים עונש מאסר המגלם את חומרת מעשיהם. מדובר בנאשמים שפגעו בצורה אכזרית ושיטתית בבתם, במקום בו היא הייתה אמורה להרגיש מוגנת".

"בית המשפט עשה היום צעד נוסף במלחמה למיגור האלימות כלפי ילדים. חשוב להדגיש כי החקירה בנושא החלה לאחר ששכן בחר שלא להתעלם מבכייה של הילדה והזעיק את המשטרה, ככל הנראה ערנותו של אותו שכן הצילה את הילדה ומנעה את המשך ההתעללות בה".

כזכור, שני ההורים, גבר בן 51 ובת זוגו בת ה-36, המוגדרת כתושבת השטחים, הורשעו בעבירות של התעללות והזנחה בבתם בעקבות ריבוי מקרים, במהלכם התעללו ההורים בקטינה, תקפו אותה וגרמו לה חבלה חמורה. 

בכתב האישום שהוגש נגדם חוזרת הפרקליטות על ממצאי החקירה, כפי שפורסמו, ומהם עלה כי הילדה נמצאה בחדר האמבטיה בדירת המשפחה כשהיא כבולה ברגליה ובידיה, וחבל עוטף את צווארה, כשעל גופה סימני חתכים, חבלות ופצעים, והיא שרועה בתוך שלולית שתן, דם וצואה.