עולם התקשורת הישראלי ממשיך לבכות את מותו הפתאומי של העיתונאי רוני דניאל. אנשי התקשורת אבי בניהו ושלום קיטל, התראיינו אחר הצהריים (שני) בתוכנת "איפה הכסף" עם ענת דוידוב ברדיו 103 FM וסיפרו על החברות שהייתה להם עם דניאל לצד העבודה עמו.  

קיטל, ששימש בעבר כמנכ"ל חברת החדשות ומנהל רשת ב', והיה מנהלו של דניאל במשך שנים רבות, נזכר: "אני חבר של רוני 50 שנה, והייתי לצידו בחלק גדול מהקריירה המפוארת שלו. רוני היה משהו מיוחד, היה בו שילוב בין אהבה אמיתית לצבא ואהבה אמיתית לעיתונות, ואיכשהו זה עבד". קיטל סיפר כי דניאל לא התרגש מן הביקורת שנמתחה עליו לא פעם בגלל אהבתו לצבא: "הוא דחה את הביקורת, ולפחות כלפי חוץ לא לקח את זה קשה מדי. הוא לא סטה מדרכו, ועשה את עבודתו". 

קיטל המשיך: "רוני מוכר בתור הכתב והפרשן הצבאי המחוספס, הבוטה והלא-שגרתי, אבל הוא היה איש רך, איש של אנשים ושל חברים, עם רגישות לא קטנה". מנכ"ל חברת החדשות לשעבר שיתף בזיכרון מימי מלחמת לבנון השנייה: "היה תדרוך של הרמטכ"ל דן חלוץ, בתחילת המערכה. הוא אמר שלא תהיה כניסה קרקעית לצה"ל. רוני אמר לי שתהיה כניסה קרקעית. הוא לא ידע אם זאת תהיה כניסה טובה או לא, אבל הוא מיד הבין שהמערכה הולכת לכניסה קרקעית, גם אם הרמטכ"ל אומר שלא".

בהמשך, הצטרף לשיחה אבי בניהו, ששימש בעבר כדובר צה"ל ומפקד גל"צ, שסיפר: "עבורי, הוא היה מודל לחיקוי", ומיד הסביר: "הוא עלה מארץ רחוקה עם אמא ובלי אבא, הלך לקיבוץ באזורי הספר, הייתה לו אהבה לחקלאות, עשיית ציונות בקצות האצבעות, הוא התגייס לצה"ל והלך למסלול הפיקודי, שמר על קשר עם משפחות שכולות. בניהו הוסיף: "האשימו פעמים רבות את רוני בכך שהוא אוהב את צה"ל – הוא באמת אהב את צה"ל, את המפקדים, את הלוחמים". 

דובר צה"ל לשעבר טען כי הביקורת נגד דניאל על אהבתו לצה"ל לא הייתה נכונה: "הייתה לו גם ביקורת על הצבא, אבל הוא עשה זאת בלי לשפוך את התינוק עם המים. הוא אהב את המדינה". בניהו סיכם: "כל שרי הביטחון והרמטכ"לים לשעבר מדברים היום אחד עם השני בקבוצות הוואטספ, כולם בהלם גדול מאוד. אני חושב שמחר, כשנלווה את החבר שלנו, בצדי הדרך יעמדו דורות של מפקדים, של משפחות שכולות ושל חקלאים בכל הארץ, ויצדיעו לאיש הנהדר הזה שנלקח מאיתנו בטרם עת".