פרשת שי אביטל, סוכן הדוגמניות המצליח, עוברת שלב. לאחר בדיקת הטענות והחשדות כנגד אביטל ולנוכח התלונה שהוגשה נגדו אמש, במחוז תל אביב במשטרה החליטו לפתוח בחקירה, זאת מאחר ועולה חשד לקיומה של עבירה פלילית. בתוך כך הוגשה היום תלונה נוספת נגד סוכן הדוגמניות בחשד להטרדות מיניות, ניצול מיני, ניצול יחסי מרות ועבירות מין שביצע, לכאורה, בנשים צעירות שהגיעו אליו במטרה להיחשף לעולם הדוגמנות.

עם קבלת ההחלטה, מפקד המחוז, ניצב עמי אשד, החליט להעביר את החקירה לידיה של היחידה המרכזית (ימ"ר) של המחוז והיא תתמקד בתלונה שהוגשה כאמור, המתייחסת לאירוע שהתרחש לפני כחמש שנים, וכן בעדויות שנחשפו ברשתות החברתיות ובממצאים שנחשפו לכאורה בתחקירים שפורסמו נגד אביטל. במקביל, אביטל יצא את הארץ ובמשטרה יחקרו את החשדות, וככל שיידרש הוא יזומן לחקירה באזהרה. נכון לשלב הזה הוא לא דרוש לחקירה ולא נחשב כמי שנמלט מהארץ.

ההודעה על הפתיחה בחקירה הגיעה בעקבות התחקיר של חיים אתגר בתוכניתו "חשיפה", ששודר אמש ב"קשת 12". לתחנה הגיעו שתי נשים - אחת מהן מסרה תלונה מלאה על אירוע מלפני חמש שנים, כשלטענתה אביטל תקף אותה מינית, ואילו השנייה החלה את הגשת התלונה אך עצרה וחזרה בה, תוך שהיא טוענת: "אני בהריון ורוצה להמשיך בדרך שלי". היום כאמור, הוגשה תלונה נוספת. יצוין כי ב-20 השנים האחרונות הוגשו נגד אביטל שלוש תלונות בגין עבירות מין לכאורה, וכולן נסגרו על ידי הפרקליטות.