רוני דניאל, שהלך היום (שני) לעולמו בגיל 73, נכנס לליבם של רבים בתחום התקשורת, אך בעיקר לחבריו בחדשות 12. רגע מרגש במיוחד אירע  אחר הצהריים בתוכניתו של עודד בן עמי, כאשר המגיש הוותיק שוחח עם כתב חברת החדשות ברהנו טגניה. כתב הפלילים סיפר על המפגש הראשון שלו עם רוני דניאל כאשר הגיע לחברה לפני שנים רבות, ומיד לא הצליח לעצור את הדמעות

ברהנו טגניה לא הצליח לעצור את המדעות בשיחה על רוני דניאל. מתוך "שש עם עודד בן עמי", חדשות 12

"אני זוכר שבפעם הראשונה שראיתי אותו בחדר שלו", נזכר טגניה, "כל כך התרגשתי, וואו זה בן אדם שאני רואה אותו בטלוויזיה, ופה הוא מולי. הוא אמר לי אל תדאג, הכל בסדר. אין לך מה לפחד. הוא היה כל הזמן היה איתי. בלילות, בימים. אני זוכר שהוא כל כך אהב לצחוק, והייתי מגיע מהשטח והייתי כל הזמן נכנס לחדר שלו". 

גם המגיש דני קושמרו, שצבר יחד עם רוני דניאל שנים של זמן אולפני שטח במבצעים צבאיים, ספד לו באופן מרגש. קושמרו שיתף באינסטגרם תמונה שנמצאת במסדרונות חברת החדשות, וכתב: "זו תמונה שיש לנו במסדרון במערכת של החדשות כבר שנים. אף אחד כבר לא זוכר מאיזה מבצע זה היה, זה גם לא משנה. תמיד אותו שולחן עגול, כלים של צה״ל ברקע ורוני. תמיד בשטח, כי רק שם אתה שומע את הלוחמים, רואה את האזור, מבין מה באמת קורה. רוני דניאל, כבר לא עושים אנשים כמוך. תחסר לנו מאוד".