שר הביטחון בני גנץ ימריא היום (רביעי) לביקור קצר בצרפת, שבמהלכו ייפגש עם שרת ההגנה המקומית פלורנס פרלי. נושאי השיחה המרכזיים שבגינם נקבעה הפגישה החשובה הם המצב הקשה מאוד בלבנון וסוגיות הקשורות לאיראן והסכם הגרעין, ואולם נוכח ההתפתחויות האחרונות בפרשת חברת NSO ותוכנת הריגול פגסוס מעריכים גורמים ביטחוניים כי היא תעמוד במרכז נושאי השיחה. 

בעקבות התחקיר חובק העולם והשלכותיו גם על צרפת, צפוי גנץ למסור עדכון גם בפרשה זו בנוגע לעמדת מערכת הביטחון הישראלית, לאחר שבימים האחרונים גם כאן עסקו בבירור הפרשה, אך לא במסגרת בדיקה או חקירה רשמית. לדברי הגורמים הביטחוניים, ביקור השר בצרפת תואם לפני כחודש, עוד לפני התפוצצות הפרשה.

מעבר לזה, ידונו השניים כאמור בהשלכות האפשריות לעוד הידרדרות במצב בלבנון על מדינות האזור, כאשר לצרפת באופן מסורתי והיסטורי תפקיד מדיני חשוב בארץ הארזים. בישראל מייחסים חשיבות לשיח עם צרפת גם בנושא הסכם הגרעין המתהווה עם איראן. זאת גם בגלל היחסים המדיניים הקרובים בין פריז לטהרן, וגם כי צרפת נחשבת קרובה וקשובה יותר באופן יחסי לאינטרסים הישראלים מאשר מדינות אחרות השותפות בהסכם, מלבד ארה"ב.