גלידות נסטלה פותחת את עונת הקיץ עם גלידות חדשות ומשיקה את שלגון Double Dark חדש בציפוי שוקולד מריר וליבת נוגט ושוקולד מריר, כולל גרסה כשרה לפסח. בנוסף הקיץ משיקה נסטלה שלגון Crunch בציפוי שוקולד בלונדי (שוקולד לבן מקורמל), עם ליבת נוגט וחמאת בוטנים. מוצרי פינוק נוספים יכללו שלגון של מותג השוקולד ודגני הבוקר LION, עם גלידה בטעם קרמל בציפוי שוקולד חלב עם שבבי ופל וביסקוויט, שלגון Milka בטעם שוקו וניל בציפוי שוקולד, עם ריפל שוקולד מפנק וביסקולידה EXTRA- מוצר בגודל משודרג. בעולם הטילונים מושקות שלוש מאגדות חדשות מסדרת EXTREME בטעמים המוכרים: ריבת חלב, בראוניז ופקאן. עוד בעולם הטילונים, סדרת מוצרי OREO  בדמות טילון עם צורה ייחודית. בעולם המשפחה והילדים, מושק שלגון Super roller, גרסה משודרגת של שלגון רולר המוכר.
טווח מחירים: 4-30 שקלים.

לכבוד עונת האירועים, מותג הקוסמטיקה הקוריאני TONYMOLY מציג: קולקציית מארזי טיפוח לאירועים שונים כמו- מסיבת רווקות, ימי הולדת ועוד. כל אחד מהמארזים מכיל שמונה מוצרים ביניהם מסכות, שפתונים, לונגים, סרטים לראש ותיקי איפור.
מחיר מומלץ: 274-99.90 שקלים.

סדרת NEW ESSENTIAL: ארבעה סרומים הנלחמים באתגרים החדשים של העידן החדש בו אנו חיים, כמו למשל שינויי האקלים, הזיהום הסביבתי, הרגלים טכנולוגיים, חשיפה לשמש ועוד... הסדרה החדשה מועשרת ברכיבים המגנים על העור ומחזקים את יכולתו לשקם את עצמו. כאמור, הסדרה כוללת ארבע סרומים: סרום חומצה היאלורונית נטול שומן לכל סוגי העור, סרום מאזן לעור שומני עם קומודונים ומיליומים, סרום משקם לעור יבש ורגיש וסרום לילה לכל סוגי העור. חוה זינגבוים.
מחיר מומלץ: 496-395 שקלים.

סוגת משיקה לראשונה קמח כוסמין עדין ואוורירי בתוספת חומרי התפחה. המוצר מהווה פתרון להכנה מהירה ונוחה של מאפים עם קמח שמכיל חומרי התפחה ולראשונה את היתרונות של הכוסמין. הוא אינו מכיל מוצרים מן החי ונבדק בקפידה על ידי השף והאופה ארז קומרובסקי.
מחיר מומלץ: 18.90-9.90 שקלים.

Sun & shine: קרם הגנה מינרלי לפנים ולצוואר להגנה רחבה מהשמש +50SPF . הקרם מותאם למזג האוויר הישראלי, בעל מסנני קרינה מינרליים, טבעוני, מועשר באלוורה, נספג במהירות ואינו מותיר סימן. K & Care organics.
מחיר מומלץ: 89.90-69.90 שקלים.

חדש על המדף (צילום: יח''צ,כפיר זיו,חן ברקוביץ',אור צרפתי)
חדש על המדף (צילום: יח''צ,כפיר זיו,חן ברקוביץ',אור צרפתי)


ביסלי פריסטייל: סדרה חדשה המתאפיינת בקראנצ'יות יוצאת דופן, צורות שטוחות ופתוחות  ותיבול עז וצבעוני במיוחד. הסדרה קיימת בשלושה טעמים: חמוץ חריף, על האש, בצל מעושן.
מחיר מומלץ: 5.90-2.50 שקלים.

MAGIC MOISTURIZING SUN FOAM: מוס לחות טבעי למראה שזוף לפנים ולגוף. המוצר מכיל רכיבים טבעיים ומזינים, בעל נוסחה מתקדמת וייבוש מהיר. הוא קל לשימוש ובעל ניחוח נעים. המוס מעניק תוצאה טבעית ובעל יתרונות נגד הזדקנות. איל מקיאג'.
מחיר מומלץ: 329-159 שקלים.

פורמולות מקצועיות ומחודשות לשיער: סדרת "KERATIN" לשיער שברירי במיוחד מכילה תמצית לוטוס כחול, סדרת "FIBER RESIST" לשיער דליל ושברירי מכילה עלה סטנלה, סדרת OLEO CARE  לשיער יבש מאוד ונוקשה מכילה שמן טמנאו וסדרת "CURLS" לשיער גלי ומתולתל מכילה פרוטאין סויה. SAYOSS.
מחיר מומלץ: 12.90 שקלים. 

Classic-OR®: קרם המתאים לשימוש יומיומי בכל ימות השנה ובעיקר בימי הקיץ החמים. הקרם קליל ונעים למגע, נספג מיידית בעור, לא משאיר תחושת שמנוניות ומעניק לעור לחות והגנה אופטימלית לשעות ארוכות. דוקטור עור.
מחיר מומלץ: 105-69.90 שקלים. 

מותג יולו מתרחב ומשיק סדרת טילונים מפנקת ועשירה בשוקולד שתכלול שמנת משובחת 12% היחידה מסוגה בארץ. הסדרה תכלול טילונים גדולים וקטנים ביניהם: גלידת שוקולד לבן/חלב עם פצפוצי שוקולד וגלידת שוקולד לבן עם עוגיות.
מחיר מומלץ: 25.90-13.90 שקלים.