גבר מסתורי משגע את העולם עם עדויות, לטענתו, לכך שהוא נוסע בזמן שהגיע משנת 5,000 והציג מה צופן העתיד לכדור הארץ. על פי אותו הבחור, שפורסם רק שמו הפרטי אדוארד, הוא השתתף בניסוי סודי בשנת 2004 שהצליח לשלוח אותו קדימה בזמן בערך כ-3,000 שנה אל העתיד. לדבריו, שינויי האקלים על כדור הארץ יביאו לחורבן וערים שלמות ישקעו מתחת למים. העדות של אדוארד מהעתיד: 

אדוארד טען כי חזר משנת 5,000 ובידו תמונה של העיר לוס אנג'לס כשהיא מכוסה כולה במים. על פי הדיווח של אתר החדשות Daily Star, אדוארד סיפר כי עבד במעבדה בעיר, במסגרתה הוא ועמיתיו לעבודה הצליחו לפתח מכונה שתשלח אותו אל העתיד. להפתעתו, כך סיפר אדוארד, הוא נדהם לגלות שעיר מגוריו שקעה לחלוטין והחליט להביא את העדויות אל תקופתנו כדי לנסות למנוע את ההתחממות הגלובלית. צפו בסרטון הטיקטוק של "הנוסע בזמן":

זה מה שצפוי לקרות בשנים הקרובות (צילום: טיקטוק)

כדי להגן על זהותו, אדוארד התראיין לתקשורת מבלי לחשוף את פניו בתמונות וסיפר: "מכונת הזמן הנחיתה אותי על במת עץ ענקית והכל מסביב היה עשוי עץ. לקח לי זמן להבין שזו אותה העיר, רק מתחת למים". בנוסף אדוארד טען כי שוחח עם אנשים שחיו מתחת למים באמצעות מכשור מיוחד ואלו סיפרו לו כי השיטפון שקבר את לוס אנג'לס התרחש בגלל התחממות כדור הארץ. 

בסרטון הטיקטוק שהועלה, אדוארד צירף תיעודים קצרים מהעתיד וחשף מה יעלה בגורלנו, דווקא בשנים הקרובות. לטענתו, בשנת 2022 יתגלה היצור הימי הגדול ביותר שנחשף אי פעם וכי בשנת 2024 תתרחש רעידת האדמה החזקה ביותר שתפגע בעיר סן איסידרו שבקליפורניה.