קופיבר חוגגים 27 בערבי שפים אורחים
קופיבר - המסעדה הראשונה של רותי ומתי ברודו בעלי רשת R2M שהפכה עם השנים למוסד קולינרי אותו מוביל היום השף אוהד סולומון, מארחת במהלך חודש אוגוסט הקרוב שפים מובילים ממסעדות מוכרות ברחבי הארץ כחלק מאירועי חגיגות ה-27 שלה. הראשונה להתארח היא השפית והמסעדנית לונא זרייק שתביא את המטבח הסורי נצרתי המסורתי של 'לונא ביסטרו' - המסעדה הנצרתית המוערכת שבבעלותה - לקופיבר בתל אביב לערב אחד בלבד בתאריך ה- 9.8.21 (יום שני). 
במסגרת הארוחה יקבלו הסועדים לשולחן פיתות שנאפות על טאבון שהוצב בקופי בר במיוחד לטובת האירוע וכן מגש 'טועמים את נצרת' הכולל תשע מנות ראשונות. בהן: עולש בר על המחבת עם שמן זית ובצל; ילנג׳י - עלי גפן מגולגלות , ממולאות בעשבי תיבול ומבושלות בשמן זית; סמבוסק גבינות; באבא גנוש; מוחמרה ועוד. לאחר מכן יבחרו הסועדים אחת מהמנות העיקריות המוצעות בתפריט. בהן: שייח אל מחשי - קישואים על מצע של פריקי מעושנת עם צלע טלה; שישברק - כיסונים ממולאים בקבב ורוטב יוגורט; סינטה ממולאת בעלי גפן, ועוד. לקינוח יוגשו לסועדים מעמולים וכן אישטאף ריבת תאנים. 
מחיר: 220 לסועד

שיינע פותחת לצהריים
מסעדת שיינע  המצויינת של השף אסף גבאי פותחת לעסקיות צהריים עם מנות חדשות וטעימות במיוחד. לתפריט נכנסה וגם מנת הפיש בורגר שהפכה ללהיט בהזמנת משלוחים . עוד בתפריט :פילה דג מטוגן, תפו"א ראטה ורוטב טרטר; ספגטי פירות ים ; ברוסקטת מטיאס ועוד.
א-ה' 12:00-17:00. אחד העם 19

שיינע (צילום: אפיק גבאי)
שיינע (צילום: אפיק גבאי)

ראמניה חדשה ברמת גן
השף והמסעדן, יריב ברונשטיין, פותח לראשונה ברמת גן יחד עם המסעדן מתי ברודו (R2M) והמסעדן עדי מחלו (הרצל 16, רוטשילד 12) מסעדת אוכל רחוב יפנית, אותנטית במיוחד בשם: 'ראמניה'. המסעדה נפתחת במקום קטן ואינטימי במתחם קונטיינר’ס בבורסה ברמת גן, ובה מבשל ברונשטיין בעצמו אוכל רחוב יפני מסורתי כמו: מנות ראמן שונות, גיוזות, סנדוויצ'ים יפנים מיוחדים, מנות קארי ועוד.
בין המנות המוגשות במקום: טורי ראמן - ציר עוף וירקות בבישול ארוך מאוד שמוגש עם אטריות, בצל ירוק במבו שוט, ביצה רכה וצ'אשו (פרגית צלויה); אודון - ציר אצות קומבו ודגים מוגש עם איטריות אודון בצל ירוק, אצות וואקמה ושבבי בוניטו; קאצו קארה: תבשיל קארי יפני וירקות מוגש עם אורז ושניצל יפני מנתח פרגית בפאנקו; ועוד.
מתחם הקונטיינר'ס (המכולות), תובל 21, רמת גן שעות פתיחה: ימים ראשון עד חמישי 12:00-17:00


הראמניה באמת גן (צילום: אנטולי מיכאלו)
הראמניה באמת גן (צילום: אנטולי מיכאלו)

תפריט קיץ חדש VESPERR 
בשעות הצהריים יוגש תפריט איטלקי עם נגיעות מקומיות, לצד מבחר פיצות ומאפים היישר מהטאבון  ועם מנות כמו כדורי ריזוטו במילוי מוצרלה, גספצ'יו עגבניות (39), סלט עוף  קייל, רוקט, בצל חרוך, זיתים, זוקיני, עגבניות מיובשות ועגבניות שרי (56), דג נא  פטרוזיליה ,נענע ,  פאקוס , סליקורניה , צנונית , צילי חריף (49) ועוד מנות רבות נוספות. כל המנות מוגשות בכלים חד פעמיים כיפיים שניתן גם לקחת. בנוסף יוכלו להנות המבלים בשעות אחה"צ והערב מאפריטיבו בסגנון הפרושוטריות בערי איטליה, עם פלטות עשירות של גבינות, נקניקים וירקות. בשעות הערב יתקיימו במקום שיחות אמן, סדנאות מקצועיות, הופעות ושלל אירועי תרבות סביב עולמות התוכן של Fiverr
Vesperr, אליעזר קפלן 8, תל אביב.

ווספר תפריט קיץ (צילום: חיים יוסף)
ווספר תפריט קיץ (צילום: חיים יוסף)

חדש בירושלים // מחנה אסאדה
מחנה ASADA הוא מותג סטריט פוד חדש, על רחוב אגריפס בכניסה לשוק מחנה יהודה המתמחה בסגנון צלייה ASADA כמו בדרום אמריקה בשימוש בבשר וואגיו ישראלי. התפריט מורכב מכמה סוגי בשרים שניתן להזמין או בחלה קלועה מתוקה, או בסגנון Animal Style על גבי צ׳יפס פריך שעושים במקום: שניצל וואגיו /  פלאט איירון סטייק / אסאדו  / נקניקיות צ׳וריסו -/ עוף במרינדת 12 תבלינים / מנה טבעונית של סטייק חציל עסיסי צלוי בקרמל ברביקיו חריף ותפריט קוקטיילים קלילים שמרימים את האווירה.
טלפון: 02-5436433, אגריפס 80

מחנה ASADA בירושלים (צילום: גיל אבירם)
מחנה ASADA בירושלים (צילום: גיל אבירם)

עמית ברקת פותחת פופ אפ של קונדיטוריה ללא גלוטן בשרונה מרקט
עמית ברקת שעומדת מאחורי 'עמית ברקת פטיסרי' המצליחה בירושלים, פותחת קונדיטורית פופ אפ ללא גלוטן בשרונה מרקט. החזון שלה נולד בעקבות הצליאק של אימה.  זוהי קונדיטוריה כשרה חדשה ללא גלוטן בשרונה מרקט ולראשונה בתל אביב במסגרת פופ אפ שימשך שלושה חודשים בלבד עם כל מה שצליאקים וגם לא צליאקים חולמים עליו - קינוחי פרימיום בהשראה פריזאית, מחומרי גלם ייחודיים ואיכותיים. בהם: מקרונים, אקלרים, טארטים, עוגיות נימוחות ועוד ועוד. המקום יפעל בשרונה מרקט מתחילת חודש יולי ועד לסוף חודש ספטמבר.

הקינוחים של עמית ברקת (צילום: גיל אבירם)
הקינוחים של עמית ברקת (צילום: גיל אבירם)

השפית סרנדה דילבסקי מצטרפת למטבח של מסעדת גרינברג סאן
למסעדת גרינברג סאן של המסעדן צביקי עשת (גרקו, פיצה גרינברג), מצטרפת הקיץ שחקנית חיזוק מוערכת, השפית סרנדה דילבסקי (קבוצת פו סושי, קיסו ומאסטר שף 4) אשר תוביל את המטבח במקום לצדו של שף הקבוצה, אליאב גולדנברג. תחת ניצוחה, ישובצו בתפריט המסעדה הקבוע מנות בסגנון הודי וכן יושק ערב הודי קבוע, בכל יום שלישי בו תוגשנה ראשונות, עיקריות, קוקטיילים ומתוקים פרי יצירתה.  
בין המנות: סמוסה במילוי בשר טלה ותפו"א, צנוברים נענע וגארמסאלה.מוגש עם צ'אטני תמרהינדי, צ'אטני כוסברה ובונדי רייטה. 56 ₪ / צ'ולה בטורה- תבשיל חומוס עם עגבניות בצל ותערובת תבלינים, מוגש עם לחם פאטורה הודי, בצל מוחמץ ורייטה של  סלק עם זרעי חרדל שחורים.- 68 ₪ / שרימפס מוקפץ במי קוקוס טריים, עלי קארי וצ'ילי קשמירי מוגש עם אורז בסמטי ואפונה ירוקה טריה.98 ₪ / ביף קארי- בשר בקר מבושל שעות, תפוחי אדמה פטריות תערובת תבלינים ארומטיים, מוגש עם לחם נאן ובצל מוחמץ. ועוד 
אורי צבי גרינברג 25, אזורי ח"ן תל אביב

תפריט הודי בגרינברג (צילום: גל קלדרון)
תפריט הודי בגרינברג (צילום: גל קלדרון)

בשורה לירושלמים: סניף ראשון של ארקפה נפתח בשדרות ממילא
החודש פתח בשדרות ממילא בית הקפה הראשון של ״ארקפה״ בבירה.  הסניף הכשר, מציע לקהל הרחב מגוון מוצרים איכותיים מהמפעל הקולינרי, המאפייה ובית הקלייה הידוע. כלל המוצרים בארקפה עשויים ללא חומרים משמרים מסלטים, פיצות, מנות טבעוניות וכמובן שפע המאפים והלחמים לצד מגשי האירוח.
שדרות ממילא 10 ירושלים

ארקפה בירושלים (צילום: אמיר מנחם)
ארקפה בירושלים (צילום: אמיר מנחם)

לא רק פיצה! דומינוס משדרגים את התפריט שלהם
הרשת תתחיל להשיק כריך קרניבור בג'בטה עם איולי שום ורוטב צ'ילי אריזונה, סרוולד איכותי, סלייסים של חזה בקר, הפפרוני של דומינו'ס, רצועות בצל סגול, עגבניות ופטריות טריות. מנת Meat Rolls כוללת 8 יחידות Rolls טעימים במיוחד במילוי חמאת שום, סלייסים של חזה בקר, שום קונפי, פרמזן ומוצרלה איכותית. המנות החדשות מוצעות לקהל הרחב החל מיום ראשון 18.7 בפריסה ארצית. כריך הקרניבור יעלה 45 ₪  וה-meat Rolls יעלו 27.90 ₪ בלבד – ניתן להתעדכן באתר על הטבות אטרקטיביות

הכריכים החדשים של דומינוס (צילום: יחצ)
הכריכים החדשים של דומינוס (צילום: יחצ)