תופעה חריגה יחסית בעולם הרפואה התרחשה השבוע אצל גבר בן 51 מיפן, שהגיע אל בית החולים עם סימנים של אירוע מוחי שכמעט הוביל למותו. על פי הדיווח באתר החדשות New York Post , הגבר שתואר כ"בעל יד ימין דומיננטית" לקה בשבץ מוחי אחרי שנהג לאונן מספר פעמים ביום ומרוב אורגזמות הביא את עצמו למצב בריאותי מסכן חיים. 

אחרי מספר פעם שאונן באותו היום והביא את עצמו לסיפוק מיני, הגבר סבל מכאבי ראש והקאות, מה שהוביל אותו להגיע אל בית החולים בעיר נגויה. בן ה-51 אובחן מיון עם לחץ דם נמוך ועם שני סימנים מקדימים לאירוע מוחי, לכן הרופאים בחרו לשלוח אותו לבדיקת CT בראש. הבדיקה הראתה כי במוחו של הגבר היה דימום מוחי תת-עכבישי, שנגרם כתוצאה מפיצוץ של כלי דם במוח, והכל בגלל שהביא את עצמו לאורגזמות מרובות בטווח זמן קצר. 

ד"ר איימי ביירד, מחברת הספר "סקס במוח: איך המוח שלנו שולט לנו בחיי המין", סיפרה כי כ-40 אחוזים ממקרים מהסוג הזה נגמרים במוות. למזלו של בן ה-51, הוא שרד את האירוע המוחי הלא שגרתי ושוחרר מבית החולים תוך שבועיים כשהוא במצב מצוין. כמו כן, דווח כי זו אינה הפעם הראשונה בה גבר סובל מפיצוץ בכלי דם במוח כתוצאה מסיפוק מיני, שכן בשנת 2016 גבר מצא את מותו בזמן שצפה בפורנו ואונן בעבודתו.