השחקן, הבמאי והמפיק צבי שיסל הובא הערב (חמישי) למנוחות בבית העלמין מנוחה נכונה בכפר סבא. אתמול נפטר שיסל בבית החולים "איכילוב" שבתל אביב לאחר קריסת מערכות, והוא בן 75. עשרות הגיעו להלוייתו של איש הקולנוע, בהם אורי זוהר, שלום חנוך, מוני מושונוב, אלמנתו של אריק איינשטיין סימה אליהו, אביב גפן ואמו נורית גפן.

אורי זוהר, אביב גפן (צילום: ניב אהרונסון, וואלה!)
אורי זוהר, אביב גפן (צילום: ניב אהרונסון, וואלה!)

דוד שיסל, בנו, ספד לו: "כולם כאן מכירים את אבא שלנו, שיסל. שיסל המצחיק, שיסל הג'ינג'י, שיסל המצחיק עם הצחוק עם המצחיק הזה. אבל אתה אבא רק שלנו, של דניאל ושלי, ותמיד תהיה. היית אבא מיוחד, אבא אחר, אבא משחרר, אבא דואג, אבא מפרנס, אבא שאוהב מאוד מאוד. וכן, היית אבא הכי מצחיק בעולם הזה. אף פעם לא ניסית יותר מדי, אתה פשוט כזה, קורע. זכינו בך, אבא. קשה לתאר איך זה לגדול כבנים של צבי שיסל. שיסלים. עם השם משפחה הזה שהפכת למוכר. שם שתמיד יהיה מזוהה עם צחוק, חיוך, אהבה. מי שמכיר אותי יודע שאני לא תמיד אדם קל. אבל לא משנה עם איזה מנהלת בנק אני אתווכח, איזה אינסטלטור, איזה מוכר באיזה טמבוריה, ברגע שהם מבינים שאני הבן של אבא הכל משתנה. ישר מחייכים, צוחקים, ומוחלים לי על הכול. המון אנשים העריצו אותך, אבא. גם אנחנו".

מוני מושונוב (צילום: ניב אהרונסון, וואלה!)
מוני מושונוב (צילום: ניב אהרונסון, וואלה!)

עוד אמר, כי "בשנתיים האחרונות יצא לנו לשבת הרבה. זכיתי לשמוע ממך את הסיפורים שלך מהתחלה. ואני מודה לאלוהים שנתן לנו את זה. גיליתי, אבא, עד כמה אנחנו דומים. מסתבר שהתכונה שלי שאני הכי גאה בה הגיעה ממך. עם הרבה ביטחון, בלי פחד, ואפילו בלי ללמוד, אפשר לעשות מה שרק רוצים. מה אני אגיד, אני עצוב נורא, אני הכי עצוב שהייתי בחיים. כולנו. זה לא היה אמור לקרות. רק אתמול בבוקר נישקתי אותך על המצח, אבא, ולרגע לא חשבתי שתמות אחרי שעתיים. התפללתי שתראה את הנכדים שלך. אתה היית צריך להיות הסבא הכי טוב והכי מצחיק שיש".

משפחתו של שיסל (צילום: ניב אהרונסון, וואלה!)
משפחתו של שיסל (צילום: ניב אהרונסון, וואלה!)