חדשות 13 יפצו את המכינה הקדם צבאית עצמונה ואת הרב אסף נאומבורג, בעקבות כתבה ששודרה במהדורה המרכזית ב-2019 בה הושמעה הקלטה של הרב נאומבורג מהמכינה, בה הוא נשמע לטענת מניב אומר דברים קשים נגד חילונים והצבא, ולאחר מכן המכינה טענה כי הדברים הוצאו מהקשרם ובסופו של דבר הכתב התנצל. בסרטון המלא ניתן לראות כי הרב הציג את העמדה ההפוכה לעמדתו האמיתית.     

הערוץ והמכינה עצמונה הגיעו בימים האחרונים להסדר מחוץ לבית המשפט, שלפיו הערוץ יפצה כספית את המכינה ואת הרב. הערוץ והמכינה הגישו לבית משפט השלום בתל־אביב בקשה לסיים את ההליך המשפטי ביניהם, וציינו כי "התובעים והנתבעים הגיעו להסכמות הכוללות רכיב כספי, מחוץ לכותלי בית המשפט".

כזכור, לאחר פרסום הכתבה פרסם מניב התנצלות. לאחר מכן, פרסם אתר פרספקטיבה את ההקלטות המלאות, ומהן עולה כי מניב לקח רק חלקים מדבריו של הרב נאומבורג, מה שגרר תגובות קשות נגד הכתב ואף קריאות לפיטוריו. 

לאחר מכן חדשות 13 פרסמו תגובה ובה נאמר כי "הועלו בפרסומים שונים טענות בנוגע לכתבה שעסקה ברב נאומבורג, בעקבות הטענות הללו התחלנו בתהליך בדיקה מעמיק. נכון לעת הזו הבדיקה העלתה כי אכן מדובר בתרגיל מחשבתי, של איפכא מסתברא, ולא כפי שנטען. הדבר נעשה ללא כל כוונה לפגוע ברב נאומבורג. חדשות תמשיך את תהליך הבדיקה הפנימי לעומק במטרה לבחון את הפרסום המקורי".
 
הכתב עמרי מניב פרסם לאחר מכן התנצלות בטוויטר וכתב: "מבקש להתנצל. צפיתי בשיעורים מהמכינה לפני הכתבה שפרסמתי, אחרי הפרסום היום לקחתי נשימות (הרבה..) צפיתי שוב והבנתי שהדברים שנאמרו בשיעור שונים מכפי שהצגתי. אין דבר שחשוב לי יותר מלדייק, שכשאני חתום על אייטם, זה יהיה ברזל. חבל לי שזה הוביל לשמחה לאיד כאן מפוליטיקאים שאני מסקר. מתנצל".