נבחרת ישראל זכתה היום (שבת) במדליית הארד בתחרות הקבוצתית בג'ודו באולימפיאדת טוקיו 2020, וכמיטב המסורת, הפוליטיקאים ואנשי הציבור מיהרו לרשתות החברתיות על מנת לברך אותם. 

שר החוץ יאיר לפיד צייץ: "יש!! אלופות ואלופים".

נשיא המדינה יצחק הרצוג כתב בחשבון הטוויטר שלו: "איזה יום מרגש לנבחרת הג’ודו של ישראל! שגיא מוקי אמר היום משפט חשוב: ״האחדות שלנו ניצחה״. ואכן המדליה שזכתה בה נבחרת ישראל בג׳ודו היא מרגשת במיוחד בגלל ׳הביחד׳ - הרוח הישראלית היפהפייה שהבאתם אתכם לטוקיו. הבאתם כבוד עצום למדינת ישראל. כולנו גאים בכם".

שרת התחבורה מרב מיכאלי רשמה: "ככה זה שנשים וגברים נלחמות ונלחמים יחד. מדליה מרגשת וחשובה במיוחד, קבוצתית ולאומית במובן הכי יפה של המילה. אלופותים!".

שרת האנרגיה קארין אלהרר בירכה גם כן ורשמה: "כל הכבוד לנבחרת ישראל בג'ודו", כשהיא מצרפת אימוג'י של מדליה ושל מחיאות כפיים.

ח"כ רם שפע הוסיף: "איזו נבחרת מרגשת יש לנו בג'ודו. כבוד ענק לזכות במדליה דווקא בתחרות הקבוצתית שמראה כמה אנחנו חזקים וחזקות".

שר האוצר אביגדור ליברמן: "כוחנו באחדותנו זו לא סתם סיסמה. ברכות לנבחרת הג'ודו על המדליה השנייה שלנו!".

חבר הכנסת לשעבר יואל רזבוזוב כתב כי "יש מדליה! ברכות לנבחרת ישראל בג'ודו על הניצחון בתחרות הקבוצתית. תחרות מדהימה, גאה בכם".

יושבת ראש ועדת העבודה, הרווחה והבריאות, חברת הכנסת אפרת רייטן צייצה גם היא: "החיבוקים ההדדיים וההערכה זה לזו של כל חברי הנבחרת בטקס הענקית המדליות הפכו לרגע בלתי נשכח".

יו"ר סיעת ימינה ויו"ר ועדת הכנסת ח"כ ניר אורבך כתב: "בשולי ההישג של נבחרת הג'ודו, פרט מעניין, אורי ששון הפך לספורטאי הישראלי השני, אחרי גל פרידמן, שזוכה בשתי מדליות אולימפיות עבור ישראל. אורי, גאים בך ובכל הנבחרת!".