צעיר בן 22, תושב ירושלים, יצר באמצעות רשת האינסטגרם קשר עם קטינות מרביתן במצוקה, שידל אותן לבצע עבירות מין קבוצתיות ברשת ולפחות עם אחת מהן קיים יחסי מין מלאים חרף העובדה שידע את גילה וזאת תוך ניצול מצוקתה והיותה חוסה .

בעקבות תלונה שהגישו במשטרה הוריה של קטינה בת 14 השוהה במוסד חוסות על הטרדה מינית כביכול שביצע החשוד בבתם, פתחה המשטרה במודיעין עילית חקירה וכבר בראשיתה עלה חשד חמור הרבה יותר כנגד הצעיר והוא נעצר.

בשישי האחרון התיר בית משפט השלום בפתח תקווה לפרסם כי מדובר ביוסף גבאי יליד 1999 תושב ירושלים כמי שעומד מאחורי המעשים הנפשעים ומעצרו הוארך בחמישה ימים. נציין כי חקירת המשטרה העלתה חשד לפיו גבאי יצר קשר עם מספר קטינות ובגירות ולפחות עם שתיים מהן קטינות גם הן מצויות במצוקה נפשית, ניהל שיחות במהלכן ניסה לשדל אותן לביצוע עבירות מין וזאת בתשלום. 

עוד עלה בחקירה כי החשוד שידל את הקטינות לקיים עימו יחסים תמורת תשלום וכן להשתתף במין קבוצתי עם אחרים. בתום פעולות חקירה מורכבות הצליחו החוקרים להתחקות אחר עקבותיו של החשוד והוא נעצר. המשטרה פונה ומבקשת במידה ונפגעתן מהחשוד נא צרו קשר בטלפון 08-6447200 או דווחו למוקד 100 של המשטרה.