מספר עובדים בבית מלון נפצעו במהלך קטטה שהתגלעה מול מספר אורחים. אחד הפצועים הוא עובד המלון נעלא אלאדין עמורי, שעבד באותו הזמן בקבלה. "חטפתי מכות", סיפר הבוקר (ראשון) לגולן יוכפז וענת דוידוב, "התחלתי את המשמרת ב-15:00 ושמעתי שיש בלאגן עם אורחים במלון. אחרי חמש דקות מישהו בא והתחיל לקלל אותי בלי שום סיבה".

הוא הוסיף ב-103FM: "ניסיתי להבין מה קורה, שאלתי אותו למה הוא מקלל ומאיים עלי. בשלב הזה קראתי למשטרה שבאה ולקחה אותו מחוץ למלון". עמורי המשיך לשחזר, וסיפר כי "שתי דקות לאחר שהוציאו אותו מהמלון - המשפחה שלו הגיעה, והשוטר כבר לא היה שם. המשפחה שלו התחילה לקלל אותי". 

רק להבין - המשטרה הגיעה, עמדה מחוץ למלון, ובלובי התחיל המהומה אבל השוטרים לא נכנסו?
"אחרי שתי דקות לא היה שום שוטר בלובי, יצאו החוצה. למה? לך תבין, אין לי מושג".

ניידת משטרה (צילום: אבשלום ששוני)
ניידת משטרה (צילום: אבשלום ששוני)

"עד עכשיו אני מנסה להבין מה קרה", הוסיף עובד המלון, "זרקו עלינו הרבה דברים, וגם את החפצים שהיו בקבלה. ברוך השם שלא קיבלתי עמוד ברזל, זרקו עמודים מברזל עלינו היינו בסכנת חיים. בושה". הוא נשאל האם מדובר באירוע על רקע לאומני, והשיב: "זה ויכוח שיכול לפרוץ בכל מקום, אני מנסה להבין מה קרה. נכנסתי למשמרת ב־15:00 ויצאתי ב-15:30 מדמם. קיבלתי מכות בכל הגוף".

ממשטרת ישראל נמסר: "במהלך היום, כוחות משטרה הוזעקו למלון במרכז העיר ירושלים בעקבות קטטה שהתפתחה במקום בין מספר אורחים לעובדי המלון, בעקבות כך פונו מספר עובדים לטיפול רפואי ונגרם נזק לרכוש המלון. נעצרו שבעה חשודים תושבי ראשל״צ ועוכב חשוד נוסף, שהועברו להמשך החקירה בתחנת המשטרה. מבדיקה ראשונית, הרקע לאירוע ככל הנראה, סכסוך בין המעורבים. נציין כי חקירת האירוע נמשכת".