כמה צ'יפסים אפשר להכניס לפה של אדם? סמנתה רמסדל, בת ה-31 מקונטיקט שבארה"ב, היא האישה בעלת הפה הגדול ביותר בעולם לפי שיא גינס העולמי, לאחר שסרטונים משעשעים שהעלתה בשנה שעברה בזמן המגיפה הפכו ויראליים במיוחד באפליקציית הטיקטוק. הצעירה, בעלת רוחב פה מרבי של 6.52 ס"מ, מתגאה במיוחד ביכולת שלה להכניס לפיה תפוח שלם או את כל כמות הצ'יפסים הקיימים באריזה הגדולה של מקדונלד'ס. צפו ברמסדל מכניסה לפיה סנדוויץ' ענק בבת אחת:

האישה עם הפה הגדול בעולם (צילום: טיקטוק)

"מעולם לא חשבתי שאוכל להיות כל כך מפורסמת בזכות הפה שלי, אבל זה מדהים", אמרה בסוף השבוע לתחקירני שיאי גינס, לאחר שחשפה כי 1.7 מיליון העוקבים שלה בחשבון הטיקטוק הם אלה ששכנעו אותה להתמודד על התואר "הנחשק" - לאחר שנדהמו מהמראה הייחודי שלה כשאתגרה את פיה במזונות שונים.

רמסדל, שמכוונת יום אחד למופע משלה שבו תוכל לנצל את ההומור, השנינות ויכולות השירה שלה, אמרה כי מעולם לא התגאתה לפני כן בפה הענק שלה, אולם כעת היא מקווה כי תוכל לעודד אחרים "לקבל חלקים בעצמם שהופכים אותם לייחודיים" והוסיפה: "סוף־סוף אני יכולה להראות לכמה מהבריונים שהתנכלו לי או לאנשים שפקפקו בי כי אכן יש לי פה גדול, אבל לפחות הוא הגדול ביותר בעולם!".