רגע לפני החגים, או הסגר שישאיר אותנו בבתים, הגיע הזמן לבחון את שוק שואבי האבק האלחוטיים שהתקדם בצורה משמעותית בשנים האחרונות. הפעם הגיע אלינו לסקירה השואב החדש של חברת dreame - ה-V12, כאשר הוא מציע מפרט עשיר וחזק במיוחד ומהווה תחליף למי שרוצה שליטה על הניקוי על פני הרובוטים השואבים.

כאמור, חברת dreame מתמקדת במכשירי ניקוי מתקדמים על ידי מינוף טכנולוגיות מתקדמות ומחזיקה מעל 150 פטנטים כמו הפרדת ציקלון, ראיית המכונה חד עינית, SLAM (לוקליזציה ומיפוי סימולטני) ועוד כלים שונים שפותחו לתת חווית ניקוי כוללנית ונוחה.

מבחינת עיצוב לדגם ה-V12 מראה מרשים עם צבע אפור מתכתי יוקרתי, כך שגם אם אתם בקטע של לתלות אותו על הקיר, או להציב אותו בחדר, הוא הופך לפריט עיצוב שמשלים את הבית במקום משהו שצריך להסתיר שהאורחים מגיעים. השואב הנייד שוקל 1.67 ק"ג בלבד, מה שהופך אותו לקל לנשיאה ושימוש ברכב, במשרד או בקמפינג.

שואבי האבק האלחוטיים של החברה הפכו לאחד המותגים הנמכרים בשוק בעיקר בזכות המפרט הטכני העשיר שלהם שכולל עוצמת יניקה של AW185, שמסוגל לנקות את גם את פינות חלל הבית בצורה יעילה, זאת בהתבסס על העוצמה החזקה של המנוע ושדרוג תעלות האוויר, הזרם ומערכת הסינון של המכונה. לשואב מנוע מהיר Dream Space 5.0 שמספר כוח יניקה של עד 27 אמפר ועם מיכל איסוף בעל קיבולת 0.5 ליטר ומסנן HEPA חדיש המסנן חלקיקי אבק בצורה יעילה ואפקטיבית.

הערכה שאתם מקבלים כוללת מספר לא קטן של פריטים שיעשו לכם את החיים קלים יותר. כמובן שהיא כוללת את גוף השואב, המטען ומתקן תלייה וטעינה. לצד אלה יש צינור גמיש, מברשת חובטת זעירה, מברשת צרה, מברשת מעוגלת רחבה, מברשת ראשית משולבת לכל סוגי המרצפות, מוט הארכה, חיבור זווית 90 מעלות, ראש צר מאובזר בתאורת לד ומברשת ראשית משלובת לכל סוגי המרצפות.

האפשרות לחבר מתאם גמיש, כיפוף והארכת המוט בפעולה אחת עוזר להגיע בקלות למקומות רבים כגון תחתית של רהיטים מיטות מזנונים ופינת הישיבה בסלון. לצד אלה תוסיפו תצוגת OLED דיגיטלית במיקום אחיזת השואב שמציגה את מצב השאיבה, הסוללה והתראות תחזוקה כגון החלפת מסנן. מעל לתצוגה מופיע כפתור נעילה השומר על מצב שאיבה קבוע כך שלא צריך להחזיק את הכפתור. אחד מראשי השאיבה כולל גם נורת לד כדי לעזור להגיע למקומות חשוכים כך שתהיו בטוחים שניקיתם הכל.

נקודה חשובה נוספת היא הסוללה החזקה של המכשיר, עם קיבולת של 3,000 מיליאמפר שמספקת 90 דקות עבודה רציפה במצב ECO ורמת רעש נמוכה יותר בעת שאיבת האבק.

מחיר דגם ה-V12 הוא 1,990 שקל ניתן להשיג ברשתות: מחסני חשמל, שקם אלקטריק, ביג אלקטריק, ליאור מוצרי חשמל, חשמל נטו, עולם הקולנוע, אייבורי ועד חנויות מובחרות, ובאתר החברה.