בספטמבר 2018, בריאיון מיוחד לראש השנה, ליווינו את ארטיום דולגופיאט כאחת הבטחות הגדולות של הספורט הישראלי. המתעמל הצעיר עוד שירת אז בצב"א ושאלנו אנשים בקניון איילון האם הם מזהים את החייל שניצב מולם. האחוזים היו נמוכים עד אפסיים. סגן אלוף העולם היה אלמוני עבור רוב ישראל.

"רק החבר'ה שאיתי מכירים אותי", אמר אז דולגופיאט. "לא פגשתי עדיין חיילים שבאים אליי ואומרים לי 'זה אתה, ארטיום שזכית במדליות'. ברחוב זיהו אותי כמה פעמים. מישהו זיהה אותי פעם אחרי אליפות אירופה. אמר לי מזל טוב".

היום, אחרי שהפך לאלוף האולימפי השני בתולדות ישראל עם המדליה היוקרתית בתולדות המדינה במשחקים האולימפיים, דולגופיאט התייחס לאותו ריאיון והודה בחיוך: "אני זוכר את הכתבה איתך, לא היה לי נעים אז. שאלת אנשים: 'אתם מכירים אותו?'. כולם ענו: 'לא'. אמרתי לך אז עוד לפני כן שאף אחד לא יכיר אותי".

עוד אמר דולגופיאט: "עכשיו יזהו אותי, זה יהיה אחרת. אני לא יודע איך אתמודד עם זה, נראה. התמיכה בי מחממת את הלב. אני רוצה להגיד תודה למשפחה, למאמנים, לכל מי שתמך בי. הרבה מאוד אנשים שהם ספונסרים שלי, הוועד האולימפי, מכבי תל אביב, איגוד ההתעמלות. אני רוצה להגיד לכל אחד תודה".