בתום שלוש שנים של מאבקים ובחירות, הממשלה אישרה את תקציב המדינה לשנים 2022-2021. על פי התוכנית, כל משרדי הממשלה יקוצצו בכ־1.5%. מן האופוזיציה כבר נשמעות הביקורת וההתנגדות. חבר הכנסת יעקב אשר (יהדות התורה), התראיין על כך בתוכנית "איפה הכסף" עם ענת דוידוב ברדיו 103FM והביע את דעתו על כך. 

ח"כ אשר טען כי מדובר בתקציב מאולץ ולא אחראי: "אם אחרי שלוש השנים זה מה שיצא מהתקציב, אולי עדיף את הקופסאות ולא תקציב, מפני שהתקציב הזה אין בו שום בשורה. יש פה תקציב מאולץ, לא חכם, אפילו על סף הטיפשי". עוד אמר כי "יש פה אוסף של תוכניות מגירה של פקידי האוצר, ששרי האוצר הקודמים זרקו לפח. אני לא רואה פה בשורה של מנועי צמיחה, טיפול בקשישים, בנכים, למעט העניינים הפוליטיים הדתיים של כשרות ודברים אחרים".

חבר הכנסת מיהדות התורה עקץ ראש הממשלה נפתלי בנט, ואמר: "שאלתי את עצמי, איה תוכנית סינגפור? מילא את הספר על הקורונה ראינו איך משתמשים בו, אבל תוכנית סינגפור נעלמה לגמרי מהתקציב. איפה התוכניות?" ח"כ אשר קבע: "כל תשדירי הבחירות של בנט היו על תוכנית סינגפור ואני לא רואה זכר לזה".

בהמשך, התייחס למיסים שעתידים להיות מוטלים על שתיה מתוקה ומוצרים חד פעמיים, וטען: "לא עושים את זה מדאגה לכדור הארץ ולא בריאות הילדים, פשוט להכות בחלשים. הבטיח שר האוצר שלא להעלות מיסים. אם הייתי רואה שהוא מעלה מיסוי על וודקה, הייתי אומר שיש לו אומץ". איש יהדות התורה טען כי המהלך מכוון נגד השכבות החלשות שבחברה, אותן שר האוצר אביגדור ליברמן לא מכיר, לדבריו. כך הסביר: "הוא לא מכיר אותן. אין אצלו אף אחד בסיעה מהשכבות החלשות. נראה אותו עושה מס על הוודקה, יהיה לו מתחת לבית הפגנות". 

בנושא הגדלת התקנים במשרד הרווחה אמר ח"כ אשר כי הוא סומך על פקידי האוצר "שידעו להסביר טוב מאוד לשר הרווחה שאם הוא רוצה תקנים, זה חייב לבוא על חשבון תקנים אחרים". אשר ציין: "אמנם לא למדתי ליבה, אבל אני יודע לעשות חשבון. המשא ומתן יהיה על גובה הלהבות. לדעתי, צריך להתנגד לכל התקציב, מפני שאין בו דבר אחד טוב".