בכירים לשעבר בבנק לאומי שפרשו מהארגון לפני כשנתיים הקימו את מיזם פיט־טק, המסייע בליווי חברות פינטק וקמעונאות. הסיוע נוגע בעיקר לגיוסי הון ולהכנסת משקיעים אסטרטגיים.

השותפים במיזם הם דני כהן, לשעבר חבר הנהלת בנק לאומי והאחראי בין השאר על חטיבת הקמעונאות, ותמר יסעור, שהייתה אחראית על נושאי הטכנולוגיה וכעת משמשת כיו"ר דירקטוריון ישראכרט.

שותפה נוספת היא חנה שינדלר, לשעבר בכירה בחברת אמדוקס ובבנק לאומי, שתהיה אחראית על נושא ההטמעה, הטכנולוגיה ושיתופי הפעולה בחו"ל.

כהן פעיל בתחומים נוספים. הוא משמש גם כדירקטור בחברות, כולל אחת מחברות ההשקעות הפרטיות, כיו"ר דירקטוריון חברת מלונות בראון ועוד.

בשלב זה החברה התקשרה עם שלוש חברות פרטיות, שאחת מהן (גרופ 107) כבר פרסמה תשקיף להנפקה בבורסה. החברה עוסקת בפיתוח פלטפורמות למסחר בבורסה שניתנות לשימוש על ידי משתמשי קצה ומותאמת לדרישת הלקוח הפוטנציאלי.

בנוסף היא מסייעת בגיוס עובדי תוכנה במיקור חוץ. מדובר בעובדים המגיעים בעיקר מאוקראינה, שם כוח האדם זול יחסית. מטרת החברה היא לגייס עד השנה הבאה כ־500 עובדים. גרופ 107 מנוהלת על ידי אדי כץ, הנמנה עם מייסדי החברה במשותף עם גיא עמר.

יו"ר הדירקטוריון הוא דני כהן. בוועדה המייעצת של החברה מכהנת תמר יסעור. מדובר בחברת פינטק שזאת ההנפקה הראשונה שלה בבורסה. בכוונת פורשי לאומי לקדם בחודשים הקרובים גיוסי הון של חברות נוספות.