איש הקולנוע והעסקים משה אדרי השיק את שירות הסטרימינג Screen iL, שיציע לישראלים שחיים בחו״ל גישה חוקית ומתקדמת לערוצי התוכן המובילים בארץ.

השירות החדש מציע לישראלים בעולם אלטרנטיבה לשירותי צפייה פיראטיים ועברייניים במסווה חוקי, המסכנים את המשתמשים ללא ידיעתם בהוצאת צווים נגדם מטעם גופי אכיפה בינלאומיים ובתי משפט.

השירות כולל את הערוצים המובילים בישראל, כולל קשת 12, רשת 13, ערוץ הילדים, ערוץ הקולנוע הישראלי, וערוצי אוכל, מוזיקה וחדשות מקומיים נוספים, לצד שירות Catch-Up חדשני, המאפשר לחזור ולצפות בכל התוכניות ששודרו בשבעת הימים האחרונים בלחיצת כפתור.

"אנו נרגשים להשיק היום את חוויית הצפייה שתביא את בשורת התוכן הישראלי אל סלון ביתם של מיליוני ישראלים ברחבי העולם באופן חוקי. נכון להיום לא קיים שירות דומה המציע באופן חוקי לכמיליון וחצי ישראלים שמתגוררים מעבר לים ליהנות מתכנים ישראליים, הן בצפייה ישירה והן בשירותי VOD", אמר אדרי, מייסד שותף ויו״ר דירקטוריון החברה.

בן ברנר, מייסד שותף ומנכ״ל בחברה, הוסיף: "לכל ישראלי שחי בחו״ל קיים הצורך לפתוח טלוויזיה ולצפות בערוצים ובתכנים באופן פשוט כמו בארץ, בלי לחפש תכנים, בלי לעבור שירותים ובלי להסתבך עם טכנולוגיה - פשוט לראות טלוויזיה באופן חוקי ונוח. זו הפלטפורמה הגלובלית הראשונה שקיבלה את זכויות השידור מהערוצים והמפיקים המובילים בישראל. אין לי ספק שהשירות החדש יחולל מהפכה ברמת החשיפה של התוכן הישראלי בעולם".

לצד הערוצים, מציע השירות גם ספריית VOD ענקית של למעלה מ־2,500 סרטים, סדרות ותוכניות, כולל כל קטלוג הקולנוע הישראלי, מסרטי הקאלט והסרטים הפופולריים לאורך כל התקופות. כל ישראלי המתגורר בחו"ל יוכל לקבל את השירות בעלות קבועה של 19.99 דולר לחודש. המחיר כולל צפייה בכל התכנים, גישה לאפליקציה המתאימה כמעט לכל טלוויזיה חכמה.