בית המשפט הורה הבוקר (שלישי) לשחרר את רומן זדורוב למעצר בית, לאחר שישב בכלא 15 שנה. בסביבתו של הנאשם ברצח תאיר ראדה ז"ל מברכים על ההחלטה, אך טרם מברכים על המוגמר. אשתו של זדורוב, אולגה, מסרה בתום הדיון בבית המשפט: ״רומן התקשר אליי אתמול, ביקש ממני להיות רגועה. הוא יודע שנעשה את כל המאמצים כדי להחזיר אותו הביתה״.

"יש לי פחד שהפרקליטות יהרסו את הכול, הם לא מוותרים ורודפים אותנו הרבה שנים", אמרה. "לצערי אני לא בטוחה בשום דבר עד שזה לא קורה. עד שרומן לא יהיה לידי אני לא ארגע".

לאחר מכן, הוסיפה זדורוב כי היא פתחה דף מאבק באתר Beactive כדי לממן את הוצאות המשפט: "אין לי מילים, זה מרגיש כמו חלום: המחשבה שבקרוב אשן סוף סוף באותה מיטה עם בעלי! אז כן, בית המשפט בהחלטה צודקת הודיע על שחרורו של רומן כל עוד מתנהל המשפט החוזר, אבל הקשיים עדיין רבים: בשביל להבטיח את שחרורו דורש בית המשפט ערבויות במאות אלפי שקלים, והן כרגע מה שעומד ביני לבין בעלי. ההירתמות של כולכם למען רומן היא אחד הדברים שהחזירו לי את האמון בלבבות האנשים".

דובר המשטרה אלי לוי, התייחס גם הוא להתפתחויות ואמר בריאיון לרשת ב' כי במשטרה "מכבדים כל החלטה של ביהמ"ש". סנגורו של רומן זדורוב, עו"ד ירום הלוי, התייחס להחלטת בית המשפט: "המטרה הזו עדיין רחוקה והיא לזכות את רומן. אז אתם רואים אותי שמח, אבל שמח יותר בלב", כך אמר בריאיון לרשת ב'. 

רומן זדורוב (צילום: גיל נחושתן, פול ידיעות אחרונות)
רומן זדורוב (צילום: גיל נחושתן, פול ידיעות אחרונות)

עו"ד הלוי מתח ביקורת על מהלכיה האחרונים של הפרקליטות: "אני לא יכול להימנע מלתת מילה לא טובה לפרקליטות, השחרור היה צריך להיות בהסכמה, לא היה צריך להתקיים משפט חוזר, רומן היה צריך להיות מזוכה בהסכמה, לא הייתי צריך להתאמץ בשביל השחרור הזה ואני ממליץ לפרקליטות להתעשת ולא ללכת למשפט". עוד אמר: "שופט לא יכול לתת תנאים קלים כי אז הוא יחטא למלאכתו ואני מקבל את התנאים כרגע. אנחנו נתקף עצה כיצד מתארגנים ומקרבים עוד יותר באופן אופרטיבי את השחרור המיוחל של רומן". 

עורך הדין ירום הלוי (צילום: גיל נחושתן, פול ידיעות אחרונות)
עורך הדין ירום הלוי (צילום: גיל נחושתן, פול ידיעות אחרונות)