במשך שנים רבקה דיקסון מקנדה תהתה לעצמה מהיכן הגיע צבע עיניה הייחודי ושאלה את הוריה על כך שוב ושוב. בשלב מסוים הוריה, דווינה ודניאל, החליטו לעשות לבתם בדיקת DNA שתענה על התעלומה המסתורית, אך לא תיארו לעצמם מה הם יגלו. תוצאות הבדיקה גילו כי לא ייתכן שדניאל הוא אביה של רבקה, מה שגרם לזוג להתחיל לחקור את הנושא לעומק ולחשוף פרשה מטורפת וארוכת שנים. צפו בראיון עם רבקה דיקסון, שהתגלתה כבתו של ד"ר בארווין: 

ד"ר נורמן בארווין היה מומחה לפוריות בבית החולים באוטווה שבקנדה, והיה גם הרופא הפרטי של דווינה. אחרי שבדיקת ה-DNA  התקבלה, האם פנתה אל הרופא שלה וגילתה – ד"ר בארווין השתמש בזרעו כדי לעבר אותה, ועוד לפחות 17 נשים שונות. מתוך 97 ההפריות שערך, התגלה כי בחלקן הוא אבי הילוד, ולא הבעל שתרם את זרעו וייחל לבת משלו. 

בתביעה שמתקיימת בימים אלו נגד הרופא הנוכל, משרד עורכי דין נליגן, המייצג את משפחת דיקסון, הסביר: "אנו עובדים על תביעה ייצוגית שתספק פיצוי לאותם ילדים ומטופלים שה-DNA  שלהם לא תואם את כוונת ההורים בזמן ההזרעה". כמו כן, משפחת דיקסון עובדת קשה כדי לנסות לאתר עוד נשים שהיו מטופלות בעבר אצל ד"ר בארווין, כדי שיעידו ויעצימו את גודל הפרשה. עד כה רבקה הצליחה לאתר צעירה אחרת, בשם קאט פאלמר, שהתגלתה כבתו של ד"ר בארווין. כמו כן, הרופא מכחיש את כל ההאשמות נגדו וטען כי יסכים לכל הסדר מחוץ לבית המשפט.