ח"כים מיהדות התורה רמזו הבוקר (רביעי) כי במידה ויוחלט על הטלת סגר בחגי תשרי - אפשרות שכבר עלתה לכותרות בימים האחרונים - אין לשתף עמה פעולה. ח"כ יעקב אשר אמר בראיון ברדיו "קול ברמה" כי "אין סיכוי שהציבור ייתן אמון בהחלטה של סגר בחגי תשרי, זאת בושה וחרפה". הוא נשאל האם הוא יביע אמון בהחלטה, והשיב - "גם אני חלק מהציבור".

חבר הכנסת המשיך ותקף את ראש הממשלה נפתלי בנט: "הוא נתן להמוני ישראלים לצאת לחו"ל ביולי אוגוסט, לשוב ארצה ולייבא את נגיף הדלתא, וכעת רוצה לפגוע בציבור המסורתי". הוא המשיך - "מתברר שלא מעניין אותו באמת החגים, ראש השנה וצום יום כיפור".

"תקציב הישיבות לא נפגע כרגע כי לממשלה לא היה כוח ללחצים ולמלחמת ההתשה שלנו", המשיך ותקף, "הם הבינו שאם תהיה בכך פגיעה תהיה שריפה ונעלה נגדם את הטון והמאבק ברמה שלא הכירו". הוא התייחס לשר האוצר אביגדור ליברמן, ואמר: "אף שר אוצר לא היה מוכן לאשר את המסים והגזירות הללו, הוא לא מייקר את המשקאות החריפים כי זה פוגע בציבור שלו. בוודקה הוא לא נוגע. הוא יושב בדיוק על האוכלוסיות החלשות".

הוא סיכם: "המשבר הזה מתחילתו בחוסר ניהול משווע. אי אפשר להשוות את זה לניהול של הממשלה הקודמת. יש פה גרירת רגליים. אין פה מנהיגות. זה שבנט הצליח להיות ראש ממשלה לא הופך אותו למנהיג".

ח"כ אשר אינו היחיד שהביע התנגדות לסגר, כאשר ח"כ יעקב ליצמן ממפלגתו אמר הבוקר לבטאון "המודיע" של סיעת אגודת ישראל כי "אין להשלים" עם מציאות של סגר כזה. ליצמן הוסיף: "לא יעלה על הדעת להפוך את חגי ישראל לימי סגר נוחים עבור אלה שחסרים כל הבנה ורגישות בקדושת הימים הנוראים. הדיבורים של הממשלה לקידום סגר בחגים הקרובים הם עוול משווע שזועק לשמיים. זאת בושה וחרפה שלא ניתן להשלים עמה".