האקדמיה לנינג'ה תיפתח בסוף חודש אוגוסט 2021, במתחם הבילויים של ראשון לציון  (צמוד למתחם הבילוי סוהו), על שטח של 1600 מ"ר המשתרע על 3 קומות.

את האקדמיה הקימה קבוצת משקיעים אלון וארז מקבוצת "בן חיים" בשותפות זוכה נינג'ה ישראל לשנת 2019, גיל מרנץ, והיא תכלול מגוון רחב של  מקצועות ספורט לילדים, בני נוער ומבוגרים, בדגש על לימודים  מקצועיים, עם המאמנים המובילים בישראל.

הדמיית האקדמיה לנינג'ה עריכה אלברט אסקולה  (צילום: יח''צ)
הדמיית האקדמיה לנינג'ה עריכה אלברט אסקולה (צילום: יח''צ)

מתחם הפארקור באקדמיה הוא הגדול ביותר בישראל ובנייתו נחשבת לפורצת דרך בתחום הפארקור. בנוסף קיימים במתחם החדש קיר טיפוס, מתחם אימוני משקל גוף (קליסטניקס) וכמובן מתחם נינג'ה. כל המתקנים תוכננו ברמה בינלאומית, הוקמו ונבדקו על ידי צוות מקצועי,  תוך הקפדה על חוויות משתמש, איכות האימון והבטיחות. 

צוות המורים באקדמיה כולל ספורטאים תחרותיים ואלופי הארץ, ביניהם: בני יפרמוב - מחלוצי ענף הפארקור, תום רוזנברג - אלוף הארץ בקליסטניקס לשנת 2018, גלב לויפטין - מתמודד מוביל בנינג'ה ישראל ועוד. בראשם יעמוד המנהל המקצועי  של האקדמיה גיל מרנץ - מומחה ומאמן בכיר באימוני משקל גוף, הזוכה הגדול של נינג'ה ישראל 2019. 

את האקדמיה עיצבו  האדריכלים אלברט אסקולה ואלברט לוין, שבחרו  בסגנון מודרני לצד שימוש באלמנטים ספורטיביים ושימוש בפונקציונאליות וירידה לפרטים הקטנים, כמו פינות ישיבה נוחות ונעימות להורים שיגיעו עם הילדים לשיעורים.

גיל מרנץ (צילום: עודד קרני)
גיל מרנץ (צילום: עודד קרני)

גיל מרנץ מסר: "פתיחת האקדמיה לנינג'ה מסמלת את העתיד המקצועי וההישגי בענפי הספורט במתחם ומטרת האקדמיה לממש את הפוטנציאל הפיזי והמנטלי של המתאמנים.   אני שמח להיות חלק ממיזם ראשון מסוגו בישראל ולהעניק לאחרים את הכלים והכישורים להיות הגרסא הטובה ביותר שלהם, נינג'ות לא רק בפן הפיזי".

עוד הוסיפו היזמים אלון וארז מסרו על הפתיחה: "אנו שמחים לבנות מתחם ספורט גדול בראשון לציון ולקדם את ענפי הספורט החדשים  ובטוחים כי ילדי ראשון לציון, הסביבה ובכלל,  ישמחו לבוא להיות חלק מהפעילות השוטפת במתחם".