טיפ פשוט גאוני: אנו סומכים על מכונת הכביסה שלנו שתדאג לניקיון הבגדים שלנו, אך מה דואג לניקיון מכונת הכביסה שלנו? חבל שאותה אי אפשר להכניס למכונת כביסה אחרת, כי מתברר שהיא מלוכלכת לא פחות מהחולצה של הילד שלנו אחרי שחזר מהג'ימבורי.

אם לשניים המכנה עצמה בטיקטוק Jojo_con82 חשבה שמכונת הכביסה שלה נקייה להפליא כיוון שדאגה לנקות אותה באופן קבוע - אך נותרה המומה לאחר שנחשפה לטריק "עשה זאת בעצמך" שחושף כמה לכלוך באמת מתחבא לו במכונת הכביסה שלנו. האם שיתפה סרטון המסביר כיצד יש לנקות את מכונת הכביסה כראוי - ולא, סודה לשתייה לא תעזור פה.

כביסה (צילום: Pixabay)
כביסה (צילום: Pixabay)

בסרטון, שזכה כבר ליותר מ-6 מיליון צפיות, נראית האם מכניסה למכונת הכביסה טבליות של מדיח כלים. היא כתבה על הסרטון: "מנקה את מכונת הכביסה. זה נראה נקי, כמה טעיתי ...". היא הוסיפה: "אני גרה בדירה שלי 3 שנים. מכונת הכביסה הזו הייתה כאן כל הזמן הזה. ניקיתי אותה עם חומרי ניקוי וגבישי סודה לשתייה פעם בחודש. ראיתי סרטון על שימוש בשתי טבליות מדיח כלים לניקוי עמוק. חשבתי לנסות. לא ציפיתי להרבה".

בסרטון היא משליכה שתי טבליות מדיח כלים לתוך המכונה, סוגרת את הדלת, בוחרת במחזור "60 מעלות כותנה סטנדרטי" ומפעילה. היא מוסיפה: "כמה טעיתי..." כשבסרטון ניתן לראות כיצד מצטברים להם בתוך מכונת הכביסה מים חומים ועכורים. היא אמרה: "וזה רק אחרי 10 דקות. יאק". בהמשך נראה שהמכונה מערבבת כבר כמות נכבדת של נוזל חום ומעלה קצף. היא מוסיפה: "אחרי שעה אחת... אעשה את זה פעם בחודש במקום".

@jojo_con82

Cleaning the washing machine. it looks clean, how wrong was I... ##cleantok ##washingmachineclean ##dishwashertablets ##tryit

♬ Oh No - Kreepa

הגולשים בטיקטוק נותרו המומים ובצדק. "אני לא מאמינה שמכונת הכביסה שלנו כל כך מטונפת. אני רוצה להשמיד את כל הבגדים שלי עכשיו", כתבה אחת ואחרת הוסיפה: "אנחנו שוכחות שגם מכונת הכביסה שלנו זקוקה לניקיון. גם אני חשבתי שהפתרון הוא סודה לשתיה. כנראה שזה לא מספיק". צופה נוספת הציעה: "4 כוסות של חומץ לבן לשטיפה ב-60 או 90 מעלות. נקי, נוצץ וללא נזק למכונת הכביסה".