חשד לרצח בצפון: אישה בת 46 מנוף הגליל  נרצחה על פי החשד אשר על ידי שלושת בניה בני ה-20, 23 ו-28, אשר הסתירו את גופתה באזור הירדן ההררי, כך הותר היום (ראשון) לפרסום.

בשעות הבוקר המאוחרות של יום שישי רכב פרטי באזור הירדן פרץ מחסום משטרתי ועלה חשד כי היה מעורב בארוע פלילי.

מיד עם קבלת הארוע כוחות משטרה רבים פתחו בסריקות לאיתור הרכב, והיחידה המרכזית החלה בפעולות חקירה לאיתור זהות הנוסעים ברכב. תוך כדי החקירה עלה חשד כי העדרות של אישה בת 46 מבית זרזיר שמתגוררת בנוף הגליל קשורה למקרה, ושמו של אחד מבניה של הנעדרת עלה כחשוד בהעדרותה ובפריצת המחסום.

לאחר חקירה אינטנסיבית בשילוב אמצעים טכנולוגיים מתקדמים התגבר החשד כי האישה נרצחה. בלשי היחידה המרכזית ניסו להתחקות אחר החשוד שירד למחתרת ונעלם למשך שעות, זאת במקביל לחיפושים אחר הנעדרת.

לקראת השעה 17:00 של יום שישי החשוד ניסה לפרוץ מחסום משטרתי יזום שנפרש בעקבות החקירה. כוחות משטרה דלקו אחריו והוא נעצר לאחר מרדף רגלי סמוך לנהלל.

במסגרת החקירה נעצרו שלושת בניה של האישה המתגוררים בבית זרזיר ועוד קרוב משפחה החשוד בסיוע לרצח אשר מעצרו הוארך בבית המשפט עד ליום 12/8/21. 

שוטרים רבים בליווי מסוק, כלבנים, פרשים ויח׳ הגששים של משטרת ישראל המשיכו בביצוע סריקות לאיתור הנעדרת ולאחר 26 שעות של חיפושים נמצאה גופתה של האישה בשטח באזור הירדן ההררי.

החיפושים אחר האישה מנוף הגליל (צילום: דוברות המשטרה)
החיפושים אחר האישה מנוף הגליל (צילום: דוברות המשטרה)

מפקד מחוז צפון ניצב שמעון לביא אמר כי "הפעילות המהירה  של חוקרי היחידה המרכזית באיתור החשוד, והחשד שהעלו כי מדובר ברצח, הביאו להזנקת כלל כוחות המחוז הצפוני למבצע מהיר ונרחב לאיתור גופת הקורבן ומניעת העלמותה, מוכיחים שוב את המחויבות המלאה שלנו לפיענוח פשעים בחברה הערבית תוך שימוש בכלל האמצעים העומדים לרשותנו, אווירים, קרקעיים ומיוחדים".

בשלב זה החקירה בעיצומה, מעצרם של שלושת האחים הוארך בבית המשפט בהתאם לבקשת המשטרה עד ליום 16/8/21 וצו איסור פירסום הוטל על כל פרט מפרטי החקירה.