מותג מכשירי החשמל Beko השיק סדרת מקררים חדשה – HarvestFresh, המציעה טכנולוגיית תאורה חדשנית שמסייעת בשמירה על תכולת הוויטמינים בפירות ובירקות וטריות לאורך זמן. מהחברה נמסר: "טכנולוגיית HarvestFresh פותחה בהשראת הטבע והשפעתו על פירות וירקות, על מנת שהצרכנים יוכלו ליהנות מתזונה ואורח חיים בריאים יותר. הטכנולוגיה מסייעת בהארכת הטריות של פירות וירקות במקרר, ושומרת על ערכם התזונתי ועל תכולת ויטמינים עשירה לפרקי זמן ארוכים יותר". 

הטכנולוגיה, שפותחה במיוחד עבור מקררי Beko, עושה שימוש בתאורה בשלושה צבעים (ירוק, כחול ואדום), המדמים מחזור של 24 שעות ביממה. התאורה מייצרת תהליך מלאכותי של פוטוסינתזה באמצעות דימוי של מחזור האור בטבע הכולל גם זמני חשיכה, במטרה לאפשר סביבה חיה וטבעית לפירות והירקות במקרר, גם זמן רב לאחר שנקטפו. 

האור הכחול מדמה זריחה ומאיר את הפירות והירקות במהלך ארבע השעות הראשונות של היום, האור הירוק מסמן את שעות הצהריים המאופיינות באור השמש החזק ביותר, שלב זה נמשך לאורך שעתיים, והאור האדום מחקה את השקיעה במשך שש שעות. במשך 12 שעות הלילה אין כלל תאורה. 

"טכנולוגיה זו, השומרת על הטריות, הרעננות והוויטמינים של הירקות והפירות בדיוק כמו בטבע, אף מספר ימים לאחר רכישתם, מעודדת את הצרכנים בסופו של דבר לשמור על תזונה ואורח חיים בריאים". מסביר בולנט סן, מנכ"ל Beko ישראל. טכנולוגיית HarvestFresh תהיה זמינה ביבוא בלעדי של ברימאג, היבואנית הרשמית של המותג בישראל, בדגמי מקררים נבחרים של Beko בישראל: מקרר מקפיא עליון, מקרר מקפיא תחתון, ובמהלך הרבעון האחרון של שנת 2021 - גם במקרר ארבע דלתות.