אתם חושבים שאתם מנקים את השירותים שלכם כמו שצריך? תגלית של מומחית ניקיון תגרום לכם לחשוב שוב. המומחית ממלבורן, אוסטרליה, המוכרת בטיקטוק בשם @thebigcleanco גרמה למומחי הניקיון שמשתמשים בספריי מחטא, להבין שהם לא באמת יודעים הכל.

באופן טבעי, אנשים קונים את חומרי הניקוי הסטנדרטיים לחיטוי השירותים, משפריצים ומשפשפים, אבל המקצוענית גילתה שאם לא השארתם את החומר על האסלה במשך מספר דקות - אז השירותים לא כל כך נקיים כמו שאתם חושבים. היא הסבירה שהחומר המחטא צריך זמן לשבת ולעשות את העבודה שלו במשך כ-10 דקות, וברוב התכשירים זה גם כתוב על המוצר עצמו (אלא שלא כולם טורחים לקרוא).

@thebigcleanco

#professionalcleaning #disinfecting #hardtruth #cleanfreak

♬ original sound - The Big Clean Co

"אז אתם חולי ניקיון? הנה אמת מרה ממומחית לניקיון - העובדה שאתם משתמשים בתרסיס חיטוי לא אומרת שאתם באמת מחטאים משהו", היא אמרה בסירטון בזמן שהיא מקרצפת את השירותים, "צריך לקרוא את התוויות. הספריי מהסופרמרקט צריך להישאר על המשטח במשך 10 דקות כדי להרוג את החיידקים".

מאות אנשים הגיבו לפוסט שנצפה מעל 800 אלף פעמים, וסיפרו שהם מתוסכלים שלא ידעו את פרט המידע החשוב הזה, "אני כל כך כועס", כתב אחד ושני הוסיף: "אז אתם אומרים לי, שהשירותים שניקיתי היום עדיין מלוכלכים?". שלישי כתב: "זה רק מוסיף לחרדה שלי", ואחרון הודה: "מעולם לא קראתי את התווית".