מנהלת הפיקוח על האיזוק האלקטרוני אישרה שהמערכת שהותקנה בבית בו ישהה רומן זדורוב במהלך משפטו החוזר אם ישתחרר למעצר בית, עומדת בתנאים ובדרישות בית המשפט, כך דווח הערב (חמישי) בחדשות 12.

לפי הדיווח, נציג מטעם המנהלת הגיע השבוע לבית הוריה של אולגה זדורוב, אשתו של רומן, שבקצרין. אותו נציג בדק את המערכת ואת הסביבה, ולאחר מכן במנהלת הודיעו כי מבחינתם הן עומדות בדרישתו של בית המשפט כתנאי הכרחי לשחרורו של זדורוב למעצר בית.

ביום רביעי הקרוב זדורוב אמור להציג את המפקחים מטעמו, רובם בני משפחתו, שאמורים לוודא כי הוא עומד בכללי מעצר הבית הצפוי, לבית המשפט. השופט ערפאת טאהא יתחקר את המפקחים ויבדוק אם הם יכולים לעמוד בדרישות וגם הפרקליטות תערוך להם תחקיר. כמו כן, ייבדק האם זדורוב יוכל לעמוד בדרישות הערבות שהוא אמור להפקיד לצורך השחרור למעצר בית.

ההערכה היא שאם זדורוב יעמוד בכל התנאים, הפרקליטות תבקש עיכוב ביצוע ואז הוא שוב יתייצב בבית המשפט העליון לדיון מחודש ביום חמישי או לכל המאוחר בשישי, שבסיומו יוחלט אם הוא ינהל את משפטו החוזר מהכלא או מהבית.

סנגורו של זדורוב, עו"ד ירום הלוי, ציין כי "הפרקליטות לא הייתה צריכה להגיע לסאגה הזאת ועדיין יכולה לחזור בה, כי היא גם מאמינה שהראיות החדשות מצביעות על זה שהוא חף מפשע".