ג'ודי שלום ניר מוזס התייחסה להצהרתה של ח"כ מירי רגב (ליכוד) כי לאחר שבראשות הליכוד עמדו רק אישים אשכנזים, הגיע הזמן שיהיה ראש ממשלה מזרחי בישראל ובכוונתה להתמודד על התפקיד, ומשם לראשות הממשלה. בפתח תוכניתה הבוקר (שישי) ברדיו 103FM אמרה כי היא תומכת בכך שרגב תכהן בעצמה בתפקיד הנכסף. 

"אני לא יכולה להימלט מהעניין הזה שמירי רגב רוצה להיות ראש ממשלה", אמרה ניר מוזס פתח דבריה ומיד הסבירה: " 80% מחברי הליכוד מזרחים ו-80% מחברי העבודה אשכנזים. משום מה במפלגת העבודה היו כבר שלושה מזרחים שעמדו בראש המפלגה". ניר מוזס קבעה כי "משום מה בליכוד זה לא קיים". 

ניר מוזס הוסיפה לומר כי "ראש הממשלה, בלי קשר למוצאו, אמור להיות אחד שמבין שהוא הגיע לסבול כשהוא רץ לראשות הממשלה. שלצד הכיבודים צריך לשים במקום הראשון את האזרחים ובעיותיהם. יש בעיה עם ראשי ממשלה שמעולם לא חוו מצוקות". 

על בעלה לשעבר ואיש הליכוד, סילבן שלום, סיפרה כי במשך "שנים רבות הייתי שומעת שאומרים לסילבן שהוא לא יוכל להיות ראש ממשלה משום שנולד בתוניס. אלה שאמרו את זה מאוד אהבו אותו, מזרחים רובם. שאלתי אותם למה הם אומרים את זה, למה תמיד הם מצביעים לאשכנזים עשירים". ניר מוזס קבעה: "זה תסכל אותי". 

בהמשך דבריה, אמרה ניר מוזס כי היא מסכימה עם לא מעט מהטענות של רגב, אך עדיין יש לה איתה בעיה: "אני מעדיפה לשים בראש סדר העדיפויות שלי אנשים עם ניסיון ויושרה ציבורית", אמרה ומיד הוסיפה כי עדיין יש "הרבה במה שהיא (רגב) אומרת ויש צדק בדבריה". 

לבסוף אמרה: "אני חושבת שאם מירי תרוץ לראשות הליכוד היא יכולה להיות אחלה ראש ממשלה. רגב, שאני נחשפתי אליה, זה לא האישה שהיא מציגה בשנים האחרונות. היא לקחה את הסטריאוטיפ שהלבישו על המזרחים כדי להגחיך אותם והפכה את זה לתרבות מזרחית". ניר מוזס סיכמה: "אני אשמח שהיא תרוץ, בטח תצא ממנה מירי האמיתית".