חברת הכנסת מירי רגב עוררה בסוף השבוע סערה ציבורית, כשאמרה בראיון ל"ידיעות אחרונות" כי בוחרי הליכוד צריכים לעשות חשבון נפש על שבחרו להנהגה "אנשים בצבע לבן", כדבריה, וכי הגיע הזמן למנהיגות מזרחית במפלגה ובמדינה. בראיון שהעניקה הבוקר (שני) לרדיו גלי ישראל מתחה חברת הכנסת ביקורת על התנהלותה של הממשלה הנוכחית והעומד בראשה נפתלי בנט מול משבר הקורונה, ותקפה את שרת הפנים איילת שקד, אותה כינתה "גברת נוכלת מתחסדת שמכילה את המתים".

בפתח הראיון התייחסה רגב לראיון שעורר סערה ואמרה כי היא  ״לא מצטערת על כלום". לדבריה, "במקום במהות מתעסקים בעטיפה. המהות פשוטה - אחרי 73 שנים הגיע הזמן שיהיה נשיא עליון מזרחי, שתהיה ראש ממשלה מזרחית. אם היה מגיע אדם ממאדים ושואל אתכם מה מצבנו בחברה הישראלית והייתם אומרים לו שהחברה מורכבת מ-50% עולים ממזרח ו-50% עולים ממערב, אבל 80% מתפקידי המפתח נמצאים אצל המערבים - הם יגידו לכם שהחברה שלנו לא בריאה. בואו נדבר רגע על זה שאדם לא נבחר בשל כישוריו אלא בשל מוצאו, זה כואב לי. וועדת השופטים של היום עם ההרכב שלה - לא יכולה להפתיע".

חברת הכנסת ציינה כי "כשאני הייתי שרת התרבות תיקנתי, שיניתי דברים", והוסיפה: "המפלגה שעשתה את השינוי בארה״ב זו אותה מפלגה דמוקרטית שהחליטה בפעם הראשונה לבחור בנשיא אפרו אמריקאי, לא תשכנעו אותי שלא מצאו מזרחי אחד ראוי לאורך השנים לכהן כנשיא העליון!".

עוד הבהירה: "שיהיה ברור - בכל פריימריז, כל מי שיתמודד מול נתניהו - אני לצידו של נתניהו", והוסיפה: "אין ספק, יש שינוי גדול מאז שבגין עלה, עכשיו צריך לקחת את זה צעד נוסף. אל תקחו חלקים שהוצאו מהקשרם. אני אמרתי שאם הליכדוניקים לא יצמיחו מנהיג מזרחי - יקום ליכוד אחר, כחלון עשה את זה והוא לא קיים היום, אני אמרתי שכדאי להימנע מזה… אני לא מתכוונת להקים ליכוד ב׳, אני נשארת בליכוד כדי להשפיע! אנחנו חברה בריאה וחברה בוגרת שיכולה לשים את הדברים על השולחן ולהגיד: יש לנו חסמים ואנחנו צריכים לאפשר לאנשים ראויים להתקדם, לא בגלל שהם מזרחים אלא כי הם ראויים. אני אזרע את אותם זרעים לכך שההגמוניה תשתנה, סילבן היה ראוי, דוד לוי היה ראוי, הציבור בסוף יחליט!".
 
לאחר מכן מתחה ביקורת על ראש הממשלה נפתלי בנט עליו אמרה כי "לפני שהוא הולך לתפילת כל נדרי הוא צריך לזכור שיום כיפור לא מכפר על עבירות שבין אדם לחברו״.

בהמשך שאלה את מגיש התוכנית ״אתה לא רואה שהאף של פינוקיו התארך?", והמשיכה להטיח ביקורת: "אין מילה אחת של הנוכל הזה שהוא עמד בה. זו ממשלה יהירה עם מחדל מנהיגותי. לא רק שהם לא מנצחים את הקורונה אלא הקורונה מנצחת אותם. את יאיר לפיד זה לא מעניין, גברת נוכלת מתחסדת איילת שקד מכילה את המתים. הציבור צריך להתעורר".

לסיום תהתה מדוע התפטר שר המשפטים הנוכחי גדעון סער ב-2014: "אני גם רוצה לדעת למה סער התפטר ב-2014, אין לי מושג למה", אמרה.