עימות חריף נרשם היום (שני) במהלך דיון על סוגיית מתן החיסונים נגד נגיף הקורונה בבתי הספר, במהלכו הרים ראש הממשלה נפתלי בנט את קולו על שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון, כך פורסם בחדשות 12. לפי הדיווח, אחד מהנוכחים בדיון אמר כי "ראש הממשלה התפוצץ על שרת החינוך". 

בדיווח נאמר כי במהלך הדיון, נציגי משרד הבריאות הציגו את הנתון שלפיו עד עכשיו רק 35% מבני הנוער התחסנו. לאחר מכן שאשא-ביטון ומנכ"ל משרדה יגאל סלוביק אמרו בתגובה כי "אין לנו בעיה שתחסנו, אנחנו רק נגד חיסונים בשעות הלימודים. אנחנו לא חושבים שמנהלי בתי ספר ומנהלי המחוזות צריכים לעסוק בזה". 

לפי הדיווח, בשלב זה הרים ראש הממשלה בנט את קולו, ואף דפק על השולחן בזעם, על פי אחד הנוכחים ואמר כי "התמלאה כוס ההמתנה, אתם צריכים להיות אלה שתובילו את מבצע החיסונים של בני הנוער, אתם לא עושים כלום!".

לאחר מכן, על פי הדיווח, בנט האשים את שאשא-ביטון וסלוביק כי הם כל הזמן רק דוחים ורק מערימים קשיים - ומפילים את האחריות על משרד הבריאות. לבסוף, בנט דרש משאשא-ביטון ומנכ"ל משרדה לא רק לא להפריע, אלא להוביל את המהלך ממש - כפי שצה"ל מוביל את המהלך של חיסון חיילים כך ש"משרד החינוך יתגייס וייקח את זה על עצמו".