ראש הממשלה נפתלי בנט התייחס היום (שלישי) לעלייה בנתוני התחלואה של הקורונה והמתווה לפתיחת שנת הלימודים המתקרבת בראיון לחדשות 13. במהלך הראיון ראש הממשלה נשאל האם הוא מתחייב כי שנת הלימודים תיפח בראשון בספטמבר וסירב להתחייב. 

ראש הממשלה נשאל אם הוא יכול להתחייב האם שנת הלימודים תיפתח בכיתות והאם התלמידים יוכלו להתחסן בזמן שעות הלימוד. בנט ענה כי "התכנית שלנו לחינוך היא פשוטה - בחינוך העל יסודי הילדים צריכים ללכת להתחסן ולא לחכות לפתיחת שנת הלימודים. ואגב, המלצה להורים, צריך שלפחות 70 אחוזים מהכיתה יהיו מחוסנים כדי שבעיר אדומה הלימודים ינהלו פיזית ולא מהבית".

עוד אמר בנט כי "לגבי היסודי אנחנו הולכים על קו של מסה של בדיקות, על מנת לאפשר את הלימודים. את ההחלטות עצמן נקבל בשבוע הקרוב לפי מצב המגפה".

ראש הממשלה התייחס לאפשרות כי יוטל סגר על ישראל ואמר כי "אנחנו במערכה למען הבריאות וגם למען הכלכלה. לסגור מדינה ולהשאיר אנשים בבית נצח זה לא תכנית פעולה, זה הורג את הכלכלה את העתיד שלנו וזה הורג חיי אדם".

בנט המשיך ואמר כי "כשאנחנו מבזבזים את כל הכסף אין לנו כסף לממן סל תרופות או שכפ"צים לחיילים בעזה וכו'. אנחנו באמת הולכים על מהלך לא קל. הדרך הקלה היא לעשות סגרים. אנחנו הופכים כל אבן כדי לשמור על הכלכלה לצד הבריאות".