ראיון עם בעלה לשעבר של הדיילת, שנטען לכאורה כי הייתה בקשר עם ראש המוסד לשעבר, יוסי כהן, פורסם הערב (שלישי) במהדורה המרכזית בחדשות 12. כזכור, הפרשה על הקשר לכאורה בין ראש המוסד לשעבר לבין הדיילת, פורסמה לראשונה על ידי רביב דרוקר, עיתונאי חדשות 13. בהמשך, פורסם כי הגרוש טען כי הקשר בין השניים הוביל לפיטוריו מן החברה בה עבד.

הגרוש, שעבד בגוף השקעות גדול שבעלת השליטה בו היא גיסתו של יוסי כהן, סיפר כי התגרש מאשתו באופן רשמי בנובמבר 2019, ויומיים לאחר מכן פוטר לאלתר. "אני בטוח שראש המוסד יודע ששום דבר לא מקרי בחיים", אמר. "ההפרש של הזה של היומיים תמוה מאוד, לא אשתף במה שאני יודע, אבל אני רק יכול להגיד שגיסתו ידעה בוודאות על הקשר שלו עם אשתי, קרוב לעשרה חודשים לפחות קודם".

הבעל לשעבר הוסיף בראיון לחדשות 12 כי "מאוד מצער שראש מוסד לשעבר, שאמור לשמש כדוגמה ומופת מתנהג בצורה כזו. אני ממליץ לו להתעסק בעצמו ולא בי. אני כועס עליו, בגללו איבדתי את המשפחה שלי, הפרנסה שלי, שיקח אחריות על המעשים שלו, בן אדם במעמד שלו צריך להתנהג כמו בן אדם", הפציר. 

בחדשות 12 מסרו את תגובתו של כהן: "מדובר בטענה לא נכונה, אין לי קשר לפיטוריו של האיש". מהחברה שבה הועסק הבעל לשעבר, נמסר: "באוקטובר 2019 החברה ביצעה רה-ארגון ובו פורקה חטיבת המכירות ופוצלה בין חברות הבנות. במסגרת זו סיימו את כהונתם כ-100 מנהלי מכירות. העובד, שהיה מנהל מערך היועצים בחטיבת המכירות, סיים את עבודתו במסגרת הרה-ארגון, כמו אחרים. התהליך היה מקצועי, מובנה וסדור, והתבסס על עבודת יעוץ".