במהלך מסיבת יום הולדת, שהתקיימה בגן החיות בווסט ואלי סיטי שביוטה, התרחשה אל מול כל הילדים סיטואציה מחרידה, שכמעט נגמרה באסון כבד. אחת העובדות במקום, לינדזי בול, ניסתה להאכיל את אחד התנינים, כשלפתע הוא זינק עליה ותפס את ידה בשיניו. במזל, אחד מהאורחים הפגין אומץ לב ותושייה, נכנס אל תוך בריכת התנינים ונאבק בחיה האימתנית. צפו בתקרית המבהילה עם התנין:

תנין תפס את ידה של העובדת בגן החיות - ומבקר הציל את חייה (צילום: רויטרס)

בתיעוד מהאירוע אפשר לראות את בול מנסה להאכיל את התנין, מסוג אליגטור שאורכו 2.5 מטרים. כשהתנין העוצמתי החזיק את ידה, העובדת הקשיבה למה שנאמר לה בתרגולת למקרים מהסוג הזה ולא התנגדה לאחיזתו של התנין מחשש שיתלוש את ידה. האורח במקום, דוני וייסמן, נשמע צועק ברקע "יש לנו כאן בעיה", אך כשהוא ראה שאיש לא מגיע לעזור לעובדת הוא קפץ פנימה והצליח לגרום לתנין לשחרר את ידה של בול. 

וייסמן נשכב על התנין ואחז בו בחוזקה, בעוד הילדים שהגיעו לחגיגות יום ההולדת עמדו מבעד לחלון הזכוכית וצפו במתרחש. בראיון לתקשורת המקומית וייסמן סיפר על האירוע, שתועד על ידי אשתו: "פחדתי כשניסיתי להציל אותה, שכבתי על התנין וחיכיתי שמישהו יבוא להציל גם אותי". לדבריו, אחרי מספר שניות ארוכות בהן הוא נאבק בתנין, הוא מצא הזדמנות וברח מהר מהבריכה. 

"אני לא יכולה להסביר את רמת ההערצה שיש לי לאיש הזה", כתבה בול בעמוד הפייסבוק שלה. כמו כן, היד של העובדת לא נפגעה בצורה קשה ועל פי הרופאים אחרי שיקום קצר היא תוכל לחזור לשגרה. גם וייסמן לא נפצע באירוע, מלבד שריטות קטנות על גופו שנגרמו כתוצאה מהקשקשים החדים של התנין.