"מישהו במשטרה רוצה לסגור איתי חשבונות": לאחר שאמש טען חבר הכנסת איתמר בן גביר (הציונות הדתית) ששוטרים הגיעו לביתו על מנת לאכוף בידוד "בניגוד לחוק", היום (רביעי) הוא טוען בראיון לגדי נס ברדיו צפון 104.5FM כי יש למקרה קשר לביקורתו על המשטרה: "אם ארגיש שיש כאן רדיפה אני אגיש תלונה נגד המפכ"ל".

"הייתי לוקח את זה בהומור אלמלא בדקתי עם חברי כנסת אחרים, וגילתי שהם (המשטרה) לא באו לשום חבר כנסת", אמר בן גביר. "אם הם היו מתנהגים כלפי כולם ככה, אין בעיה, אבל ברגע שאני מרגיש, ואחרי בדיקה שלי, המשטרה פועלת איתי בצורה אחרת מחברי כנסת אחרים", הוסיף. "אני מאמין שיש לזה קשר לכך שהייתה לי ביקורת על המפכ״ל שהוא כושל, ויש לי ביקורת קשה עליו. בתחושה שלי מישהו מהמשטרה מנסה לסגור איתי חשבון", הוסיף.

"אם אני ארגיש שיש כאן רדיפה וקרובה השעה אני אגיש תלונה נגד המפכ״ל", אמר עוד חבר הכנסת מהימין. "שהוא (רנ"צ קובי שבתאי, המפכ"ל) יסביר לבית משפט למה בהר הבית אחמד טיבי מסתובב חופשי, ושאני בא אומרים לי 'לא, יש נוהל'", המשיך. "למה כשאני הולך בשער שכם המשטרה מונעת ממני, וכשאחמד טיבי הולך בחברון ומסתובב איפה שהוא רוצה המשטרה מאפשרת לו", תקף בן גביר.

"בדיר אל אסד, כשהרביצו לשוטרים שלנו, עדיין אין עצורים. בושה וחרפה", גרס. "בלוד, רמלה ועכו עשו לינץ', פגעו ביהודים והמשטרה לא ממצה את הדין. אלו לא השוטרים, הם אנשים נפלאים, הבעיה היא קובי שבתאי שלא נותן את ההוראה. מפכ"ל צריך שתהיה לו הבנה, אתה לא יכול להבליג על דברים כאלה. איך המשטרה עוברת לסדר היום?", תהה. 

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: "בניגוד מוחלט לנטען, במקרה זה כפי שנעשה בפיקוח פיזי של כלל חבי הבידוד, השוטר יצר קשר טלפוני עם חבר הכנסת ולא ביקש להיכנס לביתו. השוטר ביצע את משימתו כראוי ובדק שחב הבידוד מקיים את חובת הבידוד ולא מסכן את הציבור, פעולה שבוצעה כדין ושאינה פוגעת בחסינות של חבר הכנסת החייב בבידוד ככל אדם אחר. 

"פעולות הפיקוח והאכיפה מתבצעות במסירות ללא משוא פנים, ובהתאם לרשימות מחויבי בידוד המועברות למשטרה על ידי משרד הבריאות. משטרת ישראל תמשיך לאכוף את חובת הבידוד של כלל אזרחי ישראל למען בריאות הציבור".