עורך דינו של רומן זדורוב, ירום הלוי, התראיין הבוקר (חמישי) אצל ניסים משעל וגיא פלג ב-103FM והתייחס להחלטה לשחררו למעצר בית ולערעור על כך שצפוי לגשת היום: "הפרקליטות מתקשה להודות בטעות, מאוד קשה לה לרדת מהעץ הגבוה". הוא הוסיף: "בוודאות יש אנשים שיושבים במאסרי עולם והם חפים מפשע, זו רשלנות".  

בנוסף, הלוי תקף את עורך דינה של אולה קרבצנ'קו ואת התביעה נגדו: "קיבלתי מכתב שכמעט כל הסעיפים בו היו שגויים עובדתית. עורך הדין לא יודע לאן הוא נכנס". באשר לסגירת התיק נגדה, טען: "יש ראיות ועדויות מצולמות. סגירת התיק היא שערורייתית".

רומן זדורוב ופרקליטו ירום הלוי על שחרורו. צילום: שלומי גבאי, וואלה!

"יש לי ביקורת נוקבת", הבהיר הלוי. הוא הסביר כי הביקורת שלו כלפי עבודת הפרקליטות נעוצה בכך שבמשך 15 שנים היו בידיהם המוצגים מזירת הרצח והבדיקות אותן רוצים לבצע בשנית, היו יכולות להתבצע בעבר. שנית, טען כי הוספת המומחים החדשים למשפט החוזר, מעידה על כך שההרשעה הקודמת אינה מבוססת דיו, כך לדבריו.

בנוסף, אמר: "הצוות החדש של המשפט, לא בקיאים בתיק. זה תיק מאוד גדול ורחב והם באים בזמן של חודשיים, הם לא יכולים לראות את כל התיק". 

"בית המשפט טעה, דעת הרוב טעתה. על המחוזי אני אומר, ההרכב הקודם השתחווה לפרקליטות, לא התכופף, מחא כפיים לספינים שאם סנגור היה מעלה אותם, הוא היה ננזף קשות גם בזמן העלאת הטיעון בביהמ"ש וגם בהחלטת הדין. טענה ללא כל סימוכין, דמיונית וזה עבר, ודעת הרוב אישרה בעליון", קבע עורך הדין.