רבים ממשתמשי הרשת החברתית Reddit אוהבים לנצל את הפלטפורמה כדי לחשוף סיפורים יוצאי דופן שחוו. משתמשת אחת, שהזדהתה בתור כצעירה בת 20 בשם האנה, סיפרה על "הדייט הגרוע בעולם", במסגרתו הגבר איתו נפגשה שיקר לה לאורך כל המפגש. למזלה, האמת ההזויה נחשפה עוד באותו הדייט, שלפתע אורחת לא צפויה נכנסה למסעדה. 

על פי הפוסט שהעלתה לרשת, בעקבותיו ערכה גם ראיון עם אתר החדשות LancsLive, האנה הכירה את הבחור החדש דרך אפליקציית הטינדר. אחרי מספר שבועות של שיחות וירטואליות ושיחות טלפון שגרתיות, השניים קבעו להיפגש במסעדת "הבראסרי" שבעיר לנקסטר, בריטניה. תחילה, השניים ישבו ושוחחו על חייהם, מקומות עבודה וחברים, אלא שאז הועלה נושא האקסים שקיבל תפנית מפתיעה. 

"הוא דיבר על בת זוגו לשעבר בעצב וסיפר שהיא מתה ממחלת הסרטן. הוא סיפר כמה אהב אותה וכמה נאבק להיות לצידה לפני שהלכה לעולמה, ואני ניסיתי לנחם אותו – טוב, זה דבר נורא לעבור", סיפרה האנה. לדבריה, תוך כדי שהגבר איתו נפגשה הראה לה את התמונות של האקסית המנוחה, היא הרימה את ראשה ונדהמה לגלות את אותה האישה מול עיניה. 

"מסתבר שבת הזוג שמתה לא כל כך מתה. למעשה, הם היו נשואים והיו להם שני ילדים משותפים". הצעירה שבורת הלב נדהמה מהסיפור המורכב, שהתברר כי זו לא הפעם הראשונה בה הוא מסופר. האנה סיפרה כי בסוף הדייט הכושל היא השאירה כסף על השולחן ומיהרה להסתלק מהמקום, כשמאחוריה החלו צעקות בין האישה לבעלה, שניסה לנהל רומן מאחורי גבה ללא הצלחה.