היחצ"ן המפורסם רני רהב טוען כי המדינה לא צריכה לטפל במתנגדי החיסונים בבתי החולים, וכי עליהם לטפל בעצמם. הערב (חמישי) שוחח רהב בנושא עם אריה אלדד ורוני בר און ב-103FM.

"הגיע הזמן שמדינת ישראל תעשה סדר לאנשים חצופים שלא מתחסנים מטעמי אידאולוגיה, ולא מטעמי בריאות. לא יעלה על הדעת שאנשים חצופים, צעירים, יסתובבו ברחובות, ידביקו פה מדינה שלמה ואנחנו ניכנס תכף להסגר. בכל העולם מקנאים בישראל שראש הממשלה בנט לקח החלטה מאוד מאוד חכמה וחזקה לחסן את עם ישראל בחיסון שלישי, ובאים חצופים שלא מעריכים את הדבר הזה, מה שהמדינה עושה בשביל אזרחיה, ומעיזים לא להתחסן ואחרי זה למלא את בתי החולים ולהציף את טיפול נמרץ. האחים והאחיות, הרופאים והרופאות קורסים ומבחינתי שלא יטפלו בהם. אדם שלא מתחסן לא ראוי לקבל סיוע, נקודה", פתח רהב את דבריו.

"אם יש אנשים שמבחינה אידאולוגית לא רוצים להתחסן, אז עם כל הכבוד, אני לא יכול לראות יותר את הצוותים הרפואיים מתמוטטים. ולמה? בגלל שיש כל מיני אזרחים שחושבים שהם חכמים יותר מפרופ' גמזו, מד"ר פרייס, ממנכ"ל משרד הבריאות ומשר הבריאות הורוביץ? אם הם כל כך חכמים – תפאדל, תתפגרו בעצמכם, זה כבר עניינכם, אני לא אבוא להציל אתכם. ואני קורא לממשלת ישראל באמת ובתמים לא לתת טיפול, כי זה לא הגיוני. הם גם מציפים את המדינה עם המחלה הנוראית הזאת, הם גם לא מתחסנים והם גם יגרמו לכך שניכנס לסגר נוסף בגללם. זה פשוט לא בא בחשבון", המשיך.

"אם הייתי בפוליטיקה הישראלית היינו מחוקקים מידית חוק מלחמה שאדם שיוצא נגד רופאים קדושים ורופאות קדושות שמקדישים את עצמם למען האומה הזאת יום ולילה, שכחו כבר איך נראית המשפחה שלהם ובטח שכחו איך נראה חופש בישראל... מעיזים לפנות לאנשים הקדושים האלה בקללות? אני הייתי מעלה אותם על אוניות ללב ים, אין להם שום זכות להיות פה", סיים רהב את דבריו.