נמשך פינוי האזרחים מאפגניסטן: גורמים רשמיים בארגון הטאליבן אמרו הבוקר (שישי) כי מספר מדינות וארגונים שונים פנו למנהיגי הארגון, בבקשה לקבלת עזרתם בפינוי אזרחים או עובדים מהמדינה. הם הוסיפו כי חברי הארגון מורשים להיכנס היום לתפילות יום השישי במסגדים ברחבי המדינה, ביחד עם האזרחים. נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן צפוי לשאת בשעה 20:00 (שעון ישראל) הצהרה נוספת בנושא אפגניסטן.

במקביל, הודיעו בבית הלבן כי מאז ה-14 באוגוסט פונו מאפגניסטן 9,000 בני אדם. עוד נמסר כי אתמול פונו מהמדינה 3,000 בני אדם בטיסות צבאיות שהמריאו משדה התעופה בקאבול. בבית הלבן ציינו עוד כי בין המפונים - קרוב ל-350 אזרחים אמריקאים, לצד בני משפחותיהם, אפגנים אשר הגישו בקשות לקבלת אזרחות בארה"ב וכאלו שנמצאים בסכנה ממשית. כמו כן, גורם בנאט"ו עדכן כי יותר מ-18 אלף אנשים פונו מקאבול דרך שדה התעופה מאז יום ראשון. הוא ציין כי המונים ממשיכים להתאסף מחוץ לשדה התעופה נואשים להיחלץ. 

בתוך כך, היועץ האמריקאי לביטחון לאומי, ג'ייק סאליבן, אמר בראיון ששודר במהלך הלילה ברשת NBC כי הגורמים האמריקאים מתמקדים כעת באפשרות לפיה קבוצות טרור שונות, בהן ארגון דאעש, אויב מושבע של הטאליבן, יבצעו פיגועי טרור באפגניסטן. "נמשיך לפעול כדי לצמצם את הסיכוי שהדבר אכן יקרה", הסביר. בהמשך התייחס לסוגיית המשך פינוי האמריקאים מאפגניסטן, וציין כי "מדובר בפעולה מסוכנת, התלויה בשאלה האם הטאליבן ימשיך לאפשר לאנשים להגיע בצורה בטוחה לשדה התעופה".