משפחה בת חמש נפשות עלתה אמש (חמישי) על טיסת 027 של אלעל, שעמדה להמריא מתל אביב לניו יורק, כשהיא הציגה אישורים של בדיקה שלילית. במהלך בדיקה שבוצעה טרם המראת המטוס, התגלה כי בני המשפחה זייפו את תוצאות הבדיקה. עוד התברר כי הם חולים מאומתים לקורונה. 

לאחר עיכוב, בני המשפחה הורדו מן המטוס וכן גם מטענם. המטוס המריא ליעדו בלילה. הנוסעים שהיו על טיסה הזדעזעו לנוכח העובדה כי חולים מאומתים ניסו לטוס עמם בטיסה שאורכת מספר רב של שעות. 

מחברת אלעל נמסר בתגובה לאירוע: "אלעל מקפידה על הנחיות משרד הבריאות ושומרת על בריאות ובטיחות הנוסעים והצוות. ככלל, רוב הנוסעים נוהגים בהתאם להנחיות והוראות המדינה והצוות ובמקרים בהם יש חריגה מהנהלים אנו מטפלים ללא פשרות. אנו מצרים על עוגמת הנפש של יתר הנוסעים שנאלצו להמתין אך בריאות הנוסעים ובטיחותם עומדת בראש סדר העדיפויות". 

עוד נמסר מהחברה: "אלעל שוקדת כל העת על קידום מתווה תו ירוק לתעופה אשר ישלב בין החובה שלנו לשמור על בריאות הציבור ולאפשר חיים לצד הקורונה. אנו פועלים לקידום פיתוחים טכנולוגיים בשיתוף עם חברות מתקדמות במשק ובין היתר מדובר באפליקציה בה יופיע התיעוד המהימן ממעבדות שעמדו בדרישות התקן".