רצח ברמלה: לורן מוסרתי בת 28 מרמלה, נורתה הערב (שישי) למוות, בעת שישבה ברכב ברחוב דני מס ברמלה, כשעמה היה בן משפחה אחר. לפני שש שנים נרצחו שניים מבני משפחתה, רמאדאן מוסראתי ומוסטפא אביו, באותו הרחוב.

הם נורו על ידי מתנקשים, התפנו עצמאית לבית החולים ושם נקבע מותם. המשטרה עצרה מאוחר יותר שלושה מעורבים ברצח ממשפחה קראג'ה וממשפחת ג'רושי והם הורשעו בגין מעורבותם במסגרת הסדר טיעון. לאחר מכן, לורן החליטה לנתק את קשריה עם משפחת מוסרתי ועברה לחיפה, שם נישאה לאדם אחר.

בשישי האחרון היא יצאה מבית ברחוב דני מס ברמלה לאחר שהגיעה לביקור, נכנסה לרכב כשהיא מתכוונת לעזוב את המקום. בן משפחת מוסראתי התיישב לצידה והתפתחה ביניהם שיחה, כשלפי החשד, בשלב זה הגיע רכב פרטי ממנו בוצעו היריות שגרמו למותה. 

על פי החשד, בזמן שהשניים ישבו ברכב, התקרב במקביל אליהם רכב אחר, ממנו נורו יריות לעברה של מוסרתי, שנפצעה באורח אנוש, ומותה נקבע מאוחר יותר. חוקרים של מרחב שפלה שהגיעו לזירה, פתחו בחקירה לבירור נסיבות האירוע, שהרקע הוא פלילי. החוקרים עיכבו לחקירה את בן המשפחה שישב איתה ברכב.

כוחות משטרה גדולים מתחנת רמלה וממרחב שפלה שהגיעו לזירה פתחו בחקירה לבירור נסיבות הרצח שהרקע שלו הינו פלילי. החוקרים החלו באיסוף ממצאים מהזירה לרבות ממצאים פורנזיים, במקביל לניסיונות לאתר מצלמות אבטחה במקום על מנת לבצע פעולות בניסיון להתחקות אחר חשודים שנמלטו מהזירה.

צוותים של מד"א ניסו לבצע בה פעולות החייאה אולם הפציעה הייתה חמורה מאד והיא לא שרדה. 

הצעיר שהיה לצידה ברכב לא נפגע ובמשטרה מיהרו לעכב אותו לחקירה כדי לבחון את נסיבות האירוע וכן לקבל אינדיקציה לגבי זהות היורים והרכב איתו נמלטו.

החוקרים מנסים לבדוק מה הוביל לחיסולה של הצעירה, כמו כן נבדק החשד לתרגיל "כיפה אדומה", במהלכו החשודים בירי שנמלטו מהמקום היו מתואמים לכאורה עם הבחור. אך נציין כי בשלב זה מדובר בבדיקה בלבד. 

במשטרה בודקים גם כיוונים נוספים. "יש כאן פלונטר לא פשוט. האופציות פה רחובות ולא מבוטלות . יכול להיות שניסו להתנקש בה על רקע מעצרו של הבעל הנוכחי. יכול להיות חיפשו לחסל אותה בגלל שיצאה ממשפחת מוסראתי  ויכול להיות שזה קשור לסכסוך הישן. אנחנו עמלים בחקירה לאתר את המעורבים" אמר למעריב גורם במשטרה. 

החוקרים ניהלו מרדף אחרי רכב מסוג מאזדה שנראה נמלט מהזירה אולם , זה נמצא מאוחר יותר שרוף. "ננסה להתחקות אחר המבצעים אבל זו לא אמורה להיות חקירה קלה".