שר התפוצות נחמן שי (העבודה) שוחח הבוקר (ראשון) עם גולן יוכפז וענת דוידוב על העלייה המתמשכת בתחלואה, ועל כינוס הקבינט הצפוי במהלך היום. "הנתונים מראים שנוצר איזון, אנחנו הולכים לקראת התמתנות אך אנו רוצים שאנשים יתחסנו", אמר ב-103FM, "אני פונה אל הציבור - בואו להתחסן בבקשה מכם, במיוחד אלו שלא התחסנו בכלל. תעשו את זה מתוך אחריות למשפחות שלכם. אנחנו לא רוצים בינתיים לדבר על ענישה נגד המסרבים להתחסן". 

הוא בירך את יו"ר מפלגתו, מרב מיכאלי, על הולדת בנה בהליך פונדקאות בארצות הברית. "לא הייתי בסוד העניינים והנחתי שמשהו הניע וחייב אותה לנסוע", הסביר, "יש לי אמון מלא בה ואני מגבה אותה באופן טבעי, כי היא עושה צעדים נכונים ומובילה בהצלחה את המפלגה. מרב עובדת מאוד קשה".

"אולי היא הייתה צריכה להגיד מדוע היא נוסעת - אולי מוטב שהייתה מוותרת על המילה 'חופשה'", הוסיף, "אני מרגיש חלק מהמשפחה שלה, והיחסים שלנו קצת אחרים. ליוויתי אותה לאורך שירותה הצבאי".

בהמשך הראיון התייחס לאירוע אמש בגבול רצועת עזה, במהלכם לוחם מג"ב נפצע באורח אנוש, ואמר: "צה"ל צריך להגיב, אך לא עכשיו - אנחנו לא יכולים להיגרר לעיתוי והכתבת הקצב שלהם". הוא הזכיר כי היתה תגובה במהלך הלילה, אך "לא ניתן לארגון טרור לקבוע למדינת ישראל את סדר היום שלה". הוא הדגיש בסיום הראיון: "זה לא יכול להיות ככה, מדינת ישראל חייבת להחליט. אני מבטיח שתבוא תגובה, אבל לא יכול להיות שבנט יטוס לביקור בארצות הברית במהלך מלחמה, או ימי קרב בדרום".

התגובה נדחתה בגלל הטיסה של בנט?
"לא, אני אומר שיש כל מיני שיקולים, חלקם ביטחוניים. כבר עברנו מבצע צבאי ונעבור עוד מבצעים לצערי, לא הנקודה הזו עומדת בפניו עיניו של ראש הממשלה".