סיכום השבוע בחתונמי: אמש נסגרו לנו הרבה חורים בעלילה. הכרנו את הזוג האחרון של העונה - לירון ועינת; לא ראינו את ירח הדבש של מעיין ועומרי, כי לפי רמזיו של עומרי - הם לא יצאו מהחדר בשלושת הימים האחרונים; הבנו סוף סוף למה כולם התכוונו כשאמרו על ניצן ומנו "היה להם מאץ' בטינדר"; ומה הסיבה האמיתית שבגללה בן ומנור נפרדו.

אז מה סיפרו לנו השבוע

האמירה המיותרת

שי לא מפסיק לומר להדס כמה היא יפה וזה רק הולך ומחמיר. הוא ממש לא מפסיק להתעלף ממנה, ושיא השיאים: "שמת איפור או משהו? את נראית כאילו יצאת מציור". ללא ספק מה ששלו שלו, אבל רק חבל שלא הקשיב לחבריו שייעצו לו שלא ילחץ עליה. לאט לאט, אחרת היא תברח.

טעויות בולטות

להדס נפלט שהיא ניסתה לברוח מהחתונה. שי מתפלא ואז היא מתקנת: "לא, פשוט בא לי שניה הפסקה". טוב, היא יצאה מזה, בערך. אבל שי לא אהבל, הוא קלט את העניין ונלחץ. מאותו הרגע הוא עסוק בלכרכר סביבה ולתרץ לעצמו למה זה בסדר שהיא לא נמשכת אליו. בעוד הוא מנסה לרצות אותה בכל דרך שיש או שאין, היא מצדה די נעלמת: בקושי מדברת וחסרת סבלנות. שי נשמה, תקשיב מניסיון: מדובר בטעות אחת גדולה וחמורה. אתה מרחיק אותה יותר ויותר, ומפה אין דרך חזרה.

דני יוצא לתומו לטיול עם הכלב, ובחזרה מגלה ששני התבצרה לה כבר בחדר נפרד. הוא בשוק מהאירוע ולא מבין במה מדובר, ובדיעבד הסתבר שהיא מענישה אותו על כך שאמר לדני הפסיכולוג שאין שם קסם. אז למה זאת טעות מצדה? כי כדי שהעונש יהיה אפקטיבי, הוא צריך לדעת על מה הוא נענש.

מהלך מביך

והשידור חוזר לשי. והפעם עם פליטת הפה הפרוידיאנית: "אני עוד מרגיש את הרגליים מהתאונה, אההה... החתונה". שייקה, למרות שכואבות לך הרגליים מהתאונה והכל, דחוף תרוץ לדני. רוץ שי, רוץ.

ה"עימות" בין בן למנור מביך מעצם קיומו. בן כועס על הפסיכולוגים ש"עבדו עליו", ואילו מנור המסכנה נפגעה ממנו ואומרת לו את זה. הוא עדיין לא רואה אותה ממטר ומיד מנקה עצמו בכך שגם הוא נפגע. ובכלל, כל העימותים והטענות שהוא מטיח בכולם מביכות בטירוף. בן חמוד, קח כבר אחריות על החיים ש'ך ותפסיק להאשים את כל העולם ובת דודתו.

מהלך מנצח

מנו וניצן מדברים על רגע הפגישה בחתונה, ואילו הוא מציין שבחיים לא חשב שמישהי תהיה בפאניקה מלראות אותו. ניצן מיד מסדרת את העניין ואמרה שיכול להיות שאם זה היה מישהו אחר, היא היתה נבהלת יותר (איזה קטע, יצא לנו חרוז).

דני ניקה את הבית לכבוד שני ופינה לה ארון שלם. תכלס, מישהו פה באמת עושה חתיכת מאמץ כדי שכל זה איכשהו יתרומם.

רמת סיכויי הזוגות

אחרי הדייט בחשיכה של שי והדס, היא מתביישת להודות שכיף לה איתו ונאחזת בתירוץ ה"לא נמשכת". אבל גם היא כבר מבינה שלא תוכל להחזיק בזה כך עוד הרבה זמן ונותנת פתח: "זה ממש לא מאוחר מדי". מצד שני, שי עושה הכל כדי שהיא לא תימשך אליו (בחוסר מודעות כמובן). אם הוא לא מתאפס - הסיכוי קלוש.

מנו וניצן לא מפסיקים לצחוק. היא הובהלה לבית החולים לבדוק מה קורה לה ברגל, הוא שואל את הרופאה: "תגידי לי את האמת, היא בהריון?" ושניהם בוכים מצחוק. אם הם ממשיכים ככה ולא מפסיקים עם הרפואי, זה מתכון מנצח. הם אשכרה נראים בירח דבש ולא מפסיקים להתגפף, איזה כיף להם. מחזיקות לכם אצבעות שלא יהיה להם פיצוץ כשתחזרו לחיים עצמם האמיתיים בארץ.

חתונה ממבט ראשון, שני יוסיפון, דני זיסקינד (צילום: לירון סער)
חתונה ממבט ראשון, שני יוסיפון, דני זיסקינד (צילום: לירון סער)

דני טוען כאמור שלא קרה הקסם שציפה לו עם שני, ושנשאר למרות זאת (רוצה לומר שהוא לא נמשך אליה). ואילו היא בגרסתה, מתארת זאת כך שהוא לא מוריד ממנה את הידיים. תחושה שלנו - הוא מאוד נמשך אליה, אבל לא זו הדמות שדמיין עצמו מתחתן איתה. קבלו הימור: זה לא יחזיק, הוא לא יצליח להתגבר על פחדיו. לירון ועינת - התחילו בתעופה עילאית. יאללה, נחכה ונראה.

הכותבות הן בעלות מיזם ההיכרויות "בילי ורוית - כמו חברה שמכירה לך"