גם אם אינכם נמנים על מעריצי אפל המושבעים, סביר מאוד להניח שצפיתם במספר דקות מתוך אירוע הכרזה כלשהו של אפל. האירועים המסורתיים של החברה, שמתקיימים בממוצע אחת לרבעון, כוללים השקות רבות כאשר האירוע אליו מרבית האנשים מצפים מתרחש בחודש ספטמבר, שכן זהו המועד המסורתי בו החברה מכריזה על סדרת האייפונים החדשה.

הגורם היחיד שגרם לחברה לחרוג ממנהגה, ולא להכריז על האייפונים בספטמבר הוא משבר הקורונה, שהוביל לדחיית ההכרזה לאוקטובר. דיווח שפורסם במהלך סוף השבוע ב-DigiTimes מרמז כי אולי גם הפעם, אפל תשנה את התאריכים. 

על פי הדיווח, אפל צפוייה לקיים מספר אירועי הכרזה בחודש ספטמבר, בניגוד למסורת של החברה, שנוהגת להציג מוצרים רבים באותו האירוע ולא לפצל את ההכרזה. פיצול אירוע ההכרזה למספר מועדים בספטמבר שונה מהאופן בו החברה פעלה בשנה שעברה - בה הכרזות הסתיו המסורתיות התרחשו בחודשים ספטמבר, אוקטובר ונובמבר.

כאמור, בהתבסס על התאריכים בהם נערכו אירועי החברה בעבר, לצד דיווחים שונים, ניתן להעריך כי אחד מהאירועים (או האירוע היחיד - במידה ואפל תבחר שלא לפצל את ההכרזות) יתקיים באמצע חודש ספטמבר. התאריך המסתמן הוא ה-14 בספטמבר - שכן החברה נוהגת לקיים את האירועים באמצע חודש ספטמבר ובימי שלישי.

על פי הדיווח המדובר, ומספר פרסומים שקדמו לו, אפל צפויה לשחרר מספר רב של מוצרים באירועים הללו, בהם: סדרת מכשירי האייפון 13, הדור השביעי של האפל ווטש, הדור השלישי של האיירפודס, אייפד מיני חדש, אייפד חדש ומקבוק פרו בגודל 14 ו-16 אינץ'.