זו השנה השלישית ששבוע הקוקטיילים של תל אביב נחגג בעיר החטאים שלנו ודווקא עכשיו עם כל הקורונה והבאלאגן, איןו כמו קוקטייל קר וכיפי להשכיח את הכל.
אז שניה לפני שאהיה שיכורה מידי לספר לכם מה הולך לקרות, הנה המידע שאתם צריכים לדעת וניפגש בסדנאות.

מה בתוכנית:
עשרות ברים מכל קצוות העיר ומחוצה לה יגישו קוקטיילים במחירים קבועים. בנוסף, פופ אפ של שבוע שלם, מסיבות שקיעה, סדנאות קוקטיילים ואירועים מיוחדים שמשתתפי הפסטיבל יוכלו לקחת בהם חלק.
איך זה עובד?
רוכשים כרטיס דיגיטלי, מגיעים איתו לברים, מזדהים כחלק מ"שבוע הקוקטיילים" בפני הברמן או המלצר ומקבלים את קוקטייל הדגל של המקום במחיר מיוחד של 25  שקלים מה הלאה? ממשיכים את סבב הברים ומכירים מקומות נוספים והכי חשוב - נהנים!
ומה עוד?
באתר שבוע הקוקטיילים קיימים אירועים מיוחדים, כאלו שדורשים הזמנה מראש והמקומות מוגבלים וכאלו שהכניסה אליהם חופשית.
התכנים המיוחדים בשבוע הקוקטיילים:
פופ אפ בלוגה ב-סלינה נווה צדק
פופ אפ של שבוע שלם של וודקה בלוגה שיתארח על הדק המהמם של סלינה בנווה צדק, עם תפריט מיוחד של מספר דרינקים, סדנת טעימות, מסיבת שקיעה ובמהלך הסופ"ש, טייק אווי ישירות לפארק. כל יום, החל מ00:18 ,רחוב שביל האטד תל אביב.
VOYAGE TIKI - של רום פלנטיישן
עשרות ברים ימזגו במהלך הפסטיבל קוקטיילים על בסיס הרום פלנטיישן, הרום הכי טרנדי ב-50 הברים הטובים בעולם, חלק מהמקומות ימזגו גם תפריט ספיישל מיוחד של מספר קוקטיילים על המותג. בין המקומות המשתתפים: 12 ,לה אוטרה, לולי בחוף גורדון, טיפה מרה, וודוו, בושוויק, קונסיארג', גאספר ועוד. הרשימה המלאה באתר.
ערכת אולד פאשן עד הבית עם שיבאס 13
ערכה מיוחדת של שבוע הקוקטיילים, הכוללת כרטיס לשבוע הקוקטיילים ומשלוח של ערכה מיוחדת הכוללת את כל המרכיבים להכנת אולד פאשן קאלסי מדהים על בסיס שיבאס 13 חביות שרי החדש. בערכה בקבוק שיבאס 13 חביות שרי, 2 כוסות, בקבוקון ביטרים וקוביות סוכר. הזמנות דרך אתר הפסטיבל.

שבוע הקוקטיילים (צילום: יחצ)
שבוע הקוקטיילים (צילום: יחצ)


סדנאות קוקטיילים וטעימות
סדנת קוקטיילים + ויסקי עם רני כהן, סדנת "מהשוק לשייקר" עם מור קורל בחנות יין בכרם ואירועים נוספים.

סדנאת קוקטיילים "מהשוק לשייקר" - סדנאת קוקטיילים אינטימית בהדרכת מור קורל – מיקסולוגית בעלת תואר שני בגסטרונומיה ובעלת "מטבח בוטיק לקוקטיילים" – מטבח קוקטיילים לאירועים פרטיים מיוחדים וסדנאות. בסדנא ילמדו המשתתפים להכין שלושה קוקטיילים מבוססים אלכוהול ישראלי מיוחד של מזקקת גולני וכיצד לעבוד עם ציוד בר מקצועי, לשלב נכון טעמים ולאזן מתכונים. ההשתתפות בתוספת תשלום

סדנת טעימת רום באימפריאל עם המיקסולוג אורון לרנר ועוד

איך זה עובד אמרנו? רוכשים כרטיס לפסטיבל ב-50 ₪ וקוקטיילים כל השבוע ב-25.₪
www.TLVCW.co.il