מעריצים את דמויות מארבל? אז אתם בוודאי מרוגשים מהעובדה שבקרוב מאוד יצא לאקרנים סרט חדש בסדרת סרטי "ספיידרמן" הפופולריים. הקאסט משלב הרבה גיבורים אחרים מסדרת הסרטים של ענקית הקומיקס והבידור. טום הולנד ימשיך בתפקיד הראשי כפי שעשה בשני הסרטים הקודמים בטרילוגיה החדשה: "השיבה הביתה" ו"רחוק מהבית".

אפילו מי ששיחק את ד"ר סטריינג', בנדיקט קאמברבץ', יהיה חלק מצוות השחקנים בסרט "אין דרך הביתה" של איש העכביש, לצד גיבורים  ונבלים נוספים מסרטים קודמים כמו פרופסור אוקטופוס אותו משחק אלפרד מולינה (כמו בטרילוגיה הראשונה).

השחקן בנדיקט קמברבאץ' (צילום: יח''צ)
השחקן בנדיקט קמברבאץ' (צילום: יח''צ)

כזכור, הסרט האחרון בסדרת ספיידרמן הפך לשובר הקופות הגדול ביותר של סוני בכל הזמנים, כשהוא עוקף אפילו את המרגל המפורסם ג'יימס בונד. הסרט לבדו גייס 1.109 מיליארד דולר ברחבי העולם, הנתון המרשים עובר במעט את הסרט הקודם של האולפנים ששבר את השיא בשנת 2012 - "סקייפול" מסדרת ג'יימס בונד שגייס בסוף השבוע הראשון 1.108.

משנים גישה

השילוב של ספיידרמן וד"ר סטריינג' הפך את הבטן לחלק ממעריצי מארבל, אבל מגזין סקרינרנט הסביר זאת כך: "מארבל שילבה כוחות לא רק בגלל המולטיוורס שהפך להיות נוכח בכמעט כל סרטיה האחרונים, אלא גם מסיבה הגיונית אחרת - ד"ר סטריינג' ופרקר שניהם גרים בניו-יורק". איך יראה שילוב הכוחות בין הגיבורים? צפו בטריילר והמתינו בקוצר רוח לסרט.