מותה של אגדה: צ'ארלי ווטס, מתופף "הרולינג סטונס" מזה 60 שנים ואחד ממקימי הלהקה, מת היום (שלישי) בגיל 80. בהודעה מקורביו נכתב: "בצער עצום אנו מודיעים על מותו של צ'ארלי ווטס האהוב שלנו. הוא נפטר בשלווה בבית חולים בלונדון מוקדם יותר היום מוקף במשפחתו. צ'ארלי היה בעל, אבא וסבא יקר וגם כחבר ב'רולינג סטונס', אחד המתופפים הגדולים בדורו".

בתחילת החודש פורסם כי ווטס יחמיץ את סיבוב ההופעות הקרוב של הלהקה בארה"ב כשהתאושש מהליך רפואי לא מוגדר.



בין אלה שהעניקו כבוד לווטס היה חברי להקת "הביטלס", שנחשבו ליריבים המיתולוגים של להקתו. פול מקארת'י פרסם סרטון בחשבון הטוויטר שלו ובו אמר כי "ידעתי שהוא חולה אבל לא ידעתי שזה המצב. שולח אהבה למשפחתו. צ'ארלי היה סלע ומתופף נהדר". רינגו סטאר, שהיה המתופף בלהקת "הביטלס, כתב: "אלוהים יברך את צ'רלי ווטס, אנחנו הולכים להתגעגע אליך גבר. שלום ואהבה למשפחה".

ווטס נולד ב -1941 וגדל בוומבלי, שבצפון מערב לונדון, ומאוחר יותר בפרבר קינגסברי. אהבתו המוזיקלית הראשונה הייתה ג'אז אמריקאי מתקופות הסווינג והבי בופ. הוא תופף יחד בתקליטי ג'אז לאחר שקיבל את ערכת התופים הראשונה שלו באמצע שנות העשרה שלו.

מאוחר יותר למד ווטס בבית ספר לאמנות והפך למעצב גרפי לאחר סיום לימודיו, בעוד הוא מנגן מהצד בלהקות מקומיות. הוא פגש את מיק ג'אגר ואת קית' ריצר'דס ב-1962 בזמן שניגן ב-Blues Incorporated, ג'אגר וריצ'רדס הקימו ב-1963 את "הרולינג סטונס", וצירפו אליהם את ווטס.