מותג הקוסמטיקה GIGI מציג את: ACNON סדרת תכשירים ביתית ייעודית לטיפול ומניעת הופעת פצעוני אקנה. הסדרה מגובה בפטנט בינלאומי רשום ונותנת את מענה ללא שימוש בתרופות, ליצירת מראה עור חלק, אחיד ונקי. הסדרה יעילה הן באקנה אצל מתבגרים והן בתופעת האקנה במבוגרים וכוללת שלושה מוצרים: סבון פנים, מי פנים מרעננים וקרם לילה טיפולי. שגרת הטיפול היומי מתחלקת לבוקר וערב ומבוססת על שלושה שלבים, כאשר הטיפול הינו על העור כולו ולא רק על הפצעים עצמם. זאת בכדי לא רק לטפל בפצעים קיימים, אלא למנוע התפרצויות עתידיות.
מחיר מומלץ: 210-150 שקלים. 

Huggies משיק מהדורה מיוחדת לזמן מוגבל של מגבונים באריזה מנומרת ומלאה בסטייל! המגבונים במהדורה המיוחדת לזמן מוגבל הם בעלי פורמולה ייחודית של Kimberly Clark העולמית, בתוספת שמן שקדים, ללא בישום, בטוחים לשימוש על עורו העדין של התינוק ומסייעים בשמירה על עור בריא ונקי. בכל חבילה 64 יח' מגבונים, סה"כ 256 מגבונים לחים במארז.
מחיר מומלץ: 17.90 שקלים.

מגנום פיינט בכוסות אישיות: פורמט של כוס אישית שמתאימה לרגע של תענוג בכל מקום ובכל זמן- בבית או בחוץ, בשני טעמים מפנקים: וניל קלאסיק- גלידת שמנת בטעם וניל עם שבבים וציפוי שוקולד מריר, וניל שקדים– גלידת שמנת בטעם וניל עם שקדים מסוכרים, שבבים וציפוי עליון המכילים שוקולד חלב.
מחיר מומלץ: 15.90-12.90 שקלים.

אקניל משיקים מארז ייחודי במהדורה מוגבלת: שיטת שלושת השלבים לניקוי וטיפול בעור שומני. השיטה כוללת ניקוי ע"י תרחיץ הפנים הטיפולי לניקוי עמוק ולהסרת עודף שומנים, וטיפול בעזרת תחליב לחות והגנה (SPF 30) שמזין את עור הפנים בלחות ומהווה בסיס אידיאלי לאיפור. השיטה כוללת את שלב הייבוש, המתבצע בעזרת ג'ל ייבוש טיפולי לטיפול ממוקד, מהיר ושקוף בפצעונים.
מחיר מומלץ: 149.90 שקלים.

"פתית צ'יפס" בטעמים חדשים: בטטה סגולה בטעם שמנת בצל וחטיף עם חומוס, אפונה ושעועית. הסדרה אינה נושאת מדבקות אדומות ומכילה פחות מ100 קלוריות לשקית. בנוסף מוצרי הסדרה הינם ללא גלוטן, ללא טיגון וטבעוניים לחלוטין.
מחיר מומלץ: 5.90-2.90 שקלים.

סדרת ניקויים חדשה ללוריאל פריז: REVITALIFT FILLER המכילה ריכוז של חומצה היאלורונית טהורה. הסדרה החדשה כוללת: ג'ל ניקוי, מי פנים ומים מיסלרים, למראה עור נקי, רך, חלק ומלא לחות.
מחיר מומלץ: 40 שקלים. 

פריגת משיק סירופ להכנת שייק בטעמים תות ובננה. הסירופים החדשים מועשרים בוויטמין D ומיועדים לערבוב עם חלב או תחליפי חלב ליצירת משקאות עשירים בטעמים אהובים.  הסירופים ישווקו בבקבוק של 750 מ"ל ומיועדים להכנת 37 כוסות משקה.
מחיר מומלץ: 18.90-14.90 שקלים.

חדש ממאפיית 'ביכורים' לחם הטחינה האהוב על הישראלים עכשיו על המדפים. לחם הטחינה מגיע ארוז באריזה מיוחדת השומרת טריות לשישה חודשים, ללא צורך בהקפאה או קירור.
מחיר מומלץ: 24 שקלים.

לראשונה בארץ: תבניות מתקפלות. חמשתבניות אפייה אינגליש חד פעמיות, צבעוניות, המגיעות מקופלות באריזה המיועדת לחסכון במקום. קוקי.
מחיר מומלץ: 10.90 שקלים.  

המותג FREE משיק טעם חדש לסדרת המיני'ס: קרקרים פריכים מעדשים כתומות משלושה רכיבים בלבד. עשיר בחלבון ובסיבים תזונתיים, מיועד גם לטבעוניים, ללא סוכר, ללא שמן וללא חומרים משמרים.
מחיר מומלץ: 11.90 שקלים.